تست گوزن داچیا اسپرینگ الکتریکی، بهتر از تسلا مدل Y!

تست گوزن داچیا اسپرینگ الکتریکی، بهتر از تسلا مدل Y!

داچیا اسپرینگ اخیراً در تست مشهور گوزن شرکت کرده و به‌طور سورپرایز کننده‌ای توانسته از عهده تست سرعت ۷۷ کیلومتر در ساعت برآید.

همان‌گونه که می‌بینید این خودرو عملکرد بی‌نقصی نداشته زیرا محصول الکتریکی و کوچک رومانیایی‌ها زمان تحت‌فشار قرار گرفتن بیش فرمانی را نشان داده است. با این وجود راننده توانسته بدون برخورد با مخروط‌ها خودرو را هدایت کند. البته افزایش سرعت خودرو به فراتر از ۷۷ کیلومتر در ساعت باعث شده اسپرینگ کنترل ناپذیرتر باشد.

وضعیت خودروهای الکتریکی دیگر در تست گوزن چگونه بوده است؟ برخی موفق و برخی ناموفق بوده‌اند. برای مثال بهترین عملکرد هوندا e با سرعت ۷۵ کیلومتر در ساعت ثبت شده و بنابراین این خودرو نتوانسته به استانداردهای Km77 دست یابد. سئات Mii الکتریکی نیز عملکرد خوبی نداشته و همین موضوع درباره تسلا مدل X نیز صدق می‌کند که بهترین رکوردش ۷۰ کیلومتر در ساعت بوده است.

پورشه تایکان توربو S نیز در این تست مشکلاتی داشته اما در نهایت توانسته سرعت ۷۸ کیلومتر در ساعت را ثبت کند. البته تسلا مدل ۳ در تست گوزن عملکرد بسیار خوبی داشته و این تست را با سرعت ۸۳ کیلومتر در ساعت پشت سر گذاشته است.

اولین محصول الکتریکی داچیا از پیشرانه الکتریکی با قدرت ۴۴ اسب بخار و گشتاور ۱۲۵ نیوتون متری استفاده می‌کند. باتری ۲۷.۴ کیلووات ساعتی این خودرو شعاع حرکتی ۳۰۵ کیلومتری را برای ترددهای شهری ایجاد می‌کند. اسپرینگ شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۹.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۲۵ کیلومتر در ساعتی دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
18 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.