تست شتاب و سرعت بی ام و iX xDrive40

تست شتاب و سرعت بی ام و iX xDrive40

بی‌ام‌و ix Xdrive40 شاید در روی کاغذ کم‌توان‌تر از xDrive50 و M60 باشد اما از نظر پرفورمنس کمبودی ندارد. این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۱ ثانیه‌ای دارد که برای یک خودروی الکتریکی با وزن بالا رقم خوبی محسوب می‌شود. قطعاً نباید از این خودرو انتظار شتاب یک محصول اسپرت را داشت اما خب با انتخاب آن شاهد یک شاسی‌بلند لوکس، بزرگ، جادار و پیشرفته خواهید بود.

این خودرو اخیراً در تست شتاب و سرعت اتوبان‌های پرسرعت آلمان شرکت کرده است. یکی از یوتیوبرهای فعال در این زمینه به منظور تخمین سرعت شاسی‌بلند الکتریکی بی‌ام‌و اقدام به نصب جی‌پی‌اس در خودرو و اندازه‌گیری سرعت واقعی آن کرده است. به همین خاطر شما شاهد اندکی تفاوت بین سرعت شمار دیجیتالی و رقم روی گوشی هوشمند مجری خواهید بود. xDrive40 بهترین گزینه برای تخت گاز رفتن در اتوبان نیست. این خودرو سقف سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعتی دارد که البته به خاطر محدود کننده الکترونیکی به چنین رقمی بسنده شده است. مدل قوی‌تر xDrive50 هم سقف سرعت مشابهی دارد اما M60 می‌تواند تا ۲۵۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

شما متوجه پایداری بسیار خوب و کابین کاملاً ساکت iX xDrive40 در شرایط دور از ایده آل خواهید شد. با توجه به عملکرد این خودرو بی‌صبرانه مشتاقیم بدانیم شاسی‌بلند جدید و پلاگین هیبریدی XM چه عملکردی خواهد داشت. البته XM نیز شاسی‌بلندی بزرگ و سنگین خواهد بود هرچند پیشرانه ۸ سیلندر آن با واحدی الکتریکی همکاری خواهد کرد. بی‌ام‌و تصمیم گرفته است نسخه پایه xDrive40 را در آمریکا عرضه نکند و تنها مدل‌های xDrive50 و M60 در دسترس هستند. این دو مدل قوی‌تر به ترتیب قیمت ۸۳۲۰۰ و ۱۰۶۰۹۵ دلاری دارند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.