تست شتاب خودروهای خاطره‌انگیز مرسدس بنز

تست شتاب خودروهای خاطره‌انگیز مرسدس بنز

شرکتی که امروزه به نام مرسدس بنز شناخته می‌شود طبق گفته اکثر افراد مخترع خودرو بوده است. پتنت موتور واگن کارل بنز که اواخر سال‌های ۱۸۸۰ میلادی معرفی شد محصولی سه‌چرخ و پیشرانه عقب با پیشرانه تک سیلندر ۹۵۴ سی‌سی بود که قدرتی معادل ۰.۷۵ اسب بخار تولید می‌کرد و البته آغازگر دورانی باورنکردنی شد.

CarWow فرصتی ویژه برای بررسی برخی از بهترین محصولات مرسدس و تست شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن‌ها را داشته است. این در حالی است که حتی برخی از این خودروها هرگز به عنوان خودرویی پرفورمنس شناخته نشده‌اند.

مت واتسون به یکی از زیباترین خودروهای تاریخ یعنی مرسدس ۳۰۰ SL گالوینگ و همچنین پولمن و یکی از چندین کانسپت C111 دسترسی داشته است. در کل CarWow می‌گوید این ده خودرو ارزش ۵۰ میلیون پوندی دارند.

برای خودرویی که در سال ۱۹۵۵ ساخته شده شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۹.۴ ثانیه‌ای را نمی‌توان بد دانست. ما درباره گالوینگ زیبا با آن پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری‌ای صحبت می‌کنیم که قدرت ۲۱۵ اسب بخاری تولید می‌کند. خودروی دیگری که دارای درب‌های گالوینگ بوده C111 با پیشرانه‌ای ۸ سیلندر است که تقریباً شتاب مشابه ۳۰۰ SL داشته و در عرض ۱۰.۲۸ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

ما نتیجه همه‌ی خودروها را لو نمی‌دهیم اما اجازه دهید بگوییم که پولمن برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت عجله‌ای نداشته است. CarWow سپس پشت فرمان خودروی بسیار موفق ۲۳۰E نشسته و البته کیفیت ساخت بالای آن را ستوده است. پس از آن نوبت به ۳۰۰E AMG 1988 با آن پیشرانه ۸ سیلندر ۶ لیتری ۳۸۵ اسب بخاری رسیده است. مت واتسون سپس دیگر سدان پرفورمنس مرسدس یعنی ۱۹۰E 2.5 16 اوولوشن را تست کرده و خودروی بعدی ۵۶۰ SEC بوده است.

خودروهای بعدی تست شده که مدرن‌تر نیز هستند عبارت‌اند از CLK DTM AMG کوپه، CL 65 و G500 4×4۲. برای نمایش میزان پیشرفت محصولات مرسدس از نظر پرفورمنس جدیدترین نسل هاچبک داغ A45 S نیز در انتهای ویدئو حضور یافته و سریع‌تر از تمامی این خودروهای باورنکردنی بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.