تست سرعت و شتاب مرسدس-ای ام جی E63 S مدل ۲۰۲۱

تست سرعت و شتاب مرسدس-ای ام جی E63 S مدل ۲۰۲۱

یکی از جذابیت‌های زندگی در آلمان امکان دسترسی به حداکثر سرعت خودروها بدون نگرانی از جریمه سرعت غیرمجاز است. دلیل این کار نیز اتوبان‌های مشهور آلمان است که در برخی بخش‌ها فاقد محدودیت سرعت برای خودروهای عبوری می‌باشد. این موضوع به ویژه زمانی درست است که شما در حال راندن خودرویی آلمانی باشید که ابایی از رسیدن به سرعت‌های بسیار بالا ندارد. مثال این بار ما مرسدس-ای ام جی E63 S است که سال پیش فیس لیفت جامعی را تجربه نموده و حالا از طراحی هماهنگ با سایر محصولات مدرن‌تر مرسدس سود می‌برد.

E63 S چیزی بیشتر از یک خودروی خوش‌سیما و سریع بوده و همان‌گونه که خواهیم دید پرفورمنس احساس‌برانگیزی را به نمایش می‌گذارد. در ویدئوی پیش رو شاهد بررسی این خودرو توسط یک یوتیوبر هستیم. البته بخشی از این برنامه به تست روتین خودروها و رسیدن به حداکثر سرعت در اتوبان‌ها اختصاص داشته است. در اواخر ویدئو می‌توانید شاهد رسیدن سرعت E63 S به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت باشید. آنچه جلب‌توجه می‌کنید توانایی مرسدس در رسیدن به این سرعت بالاست که به راحتی صورت می‌گیرد و مجری با خونسردی تمام خودرو را در اتوبان هدایت می‌کند. به نظر می‌رسد E63 S برای جولان در چنین مسیرهای طراحی شده است.

همچنین باید به نظم و قانون حاکم بر اتوبان‌های پرسرعت نیز اشاره کنیم. علیرغم اینکه فقط دو لاین حرکتی در دسترس بوده اما لاین سریع‌تر کاملاً در اختیار رانندگانی است که سرعت بالاتری دارند و خودروهای کندتر زمانی که شاهد خودرویی با سرعت بالا باشند به‌صورت خودکار به سمت راست حرکت خواهند کرد. اما برگردیم به مرسدس و یک خبر بد که خبری از نسل بعدی AMG V8 نخواهد بود. همه می‌دانیم که مرسدس توسعه پیشرانه‌های ۸ سیلندر را به خاطر تمرکز روی الکتریکی سازی متوقف کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.