تست سرعت و شتاب بی ام و M440i گرن کوپه در اتوبان

تست سرعت و شتاب بی ام و M440i گرن کوپه در اتوبان

افراد زیادی به خاطر عرضه بی ام و سری ۴ گرن کوپه در سال ۲۰۱۴ این برند را به باد انتقاد گرفتند. از نظر برخی کارشناسان، سری ۴ گرن کوپه محصولی اضافی است زیرا اساساً با سری ۳ طرف هستیم که بجای صندوق‌عقب فرم هاچبک را به خود گرفته است. با این وجود و پس از گذشت ۸ سال، این خودرو در بازار حضور دارد و عملکرد موفقی را نیز نشان داده است. باواریایی ها نسخه M440i xDrive این خودرو را نیز ساخته‌اند. اگر تولید نسخه پرچم‌دار M4 گرن کوپه رد شده است اما همان‌گونه که مشاهده خواهید کرد نسخه M440i نیز پرفورمنس بسیار خوبی دارد. نسل G26 این خودرو روانه بخش‌های بدون محدودیت سرعت اتوبان‌های آلمان شده است تا توانایی‌های خود را به رخ بکشد. طبق سنت بی ام و، این لیفت بک اتوماتیک و چهار چرخ محرک شاید قدرت بیشتری نسبت به مشخصات رسمی اعلامی داشته باشد.

چرا؟ زیرا شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت M440i در ۴.۳۶ ثانیه ثبت می‌شود که حدود چهار دهم ثانیه بهتر از ادعاهای خود بی ام و است. این خودرو مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۲.۴۲ ثانیه طی می‌کند که برای محصولی غیر M بد نیست. همچنین برای رسیدن از سرعت ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت به ۱۱.۷۲ ثانیه زمان نیاز است. این خودرو همچنین ۸۰۰ متر را در زیر ۲۰ ثانیه طی می‌کند. شایان ذکر است M440i گرن کوپه حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را دارد. افرادی که خواهان نسخه‌ای قوی‌تر هستند می‌توانند آلپینا B4 جدید را انتخاب کنند که چند ماه پیش رویت شد و بنابراین معرفی رسمی‌اش طی هفته‌های آینده انجام خواهد شد. البته گزینه جایگزین دیگر هم i4 M50 است که برای طرفداران محصولات الکتریکی تولید شده است.

اما برای اکثر افراد قدرت ۳۷۴ اسب بخاری اعلامی توسط بی ام و بیش از حد نیاز خواهد بود. این موضوع به ویژه‌ زمانی جلوه می‌کند که بدانیم بی ام و شاید قدرت خودرو را کمتر از حد واقعی اعلام کرده باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.