تست داینوی مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز با نتیجه‌ای شگفت‌انگیز!

تست داینوی مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز با نتیجه‌ای شگفت‌انگیز!

ما می‌دانیم که مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز جانوری مخوف و پرسرعت است و البته پرفورمنس آن فقط به خط مستقیم خلاصه نمی‌شود. این هیولا چند ماهی رکورددار جهنم سبز یا همان پیست نوربرگ رینگ بود و یک دور این پیست را در ۶ دقیقه و ۴۳.۶ ثانیه طی کرده بود. در واقع GT سبک سریز هنوز هم دومین خودروی سریع در جهنم سبز بوده و پشت سر پورشه ۹۱۱ GT2 RS مانتی قرار دارد.

به‌هرحال باید گفت پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی ۷۲۰ اسبی این خودرو نقش مهمی در اثبات پرفورمنس فوق‌العاده‌ای GT بلک سریز دارد. البته شاید این نیروگاه آهنین چیزی بیشتر از آنچه که فکرش را می‌کنیم تولید می‌کند. اخیراً Shmee150 این خودرو را برای تست داینو آماده کرده و نتایج به دست آمده باعث شگفتی شده است. بجای تولید قدرت ۷۲۰ اسب بخاری در میل لنگ، خودروی Shmee قدرت ۷۷۶ اسب بخاری تولید کرده که ۵۶ اسب بخار بیشتر از آن چیزی است که ژرمن‌ها می‌گویند. البته پیش از آنکه هیجان‌زده شوید باید به چند نکته اشاره کنیم.

این تست داینو در شرکت اوپوس اتوموتیو آلمان انجام شده و بنابراین حدس می‌زنیم قدرت اعلامی با واحد متریک بوده درحالی‌که آمریکایی‌ها از ارقام فنی استفاده می‌کنند. قدرت متریک بلک سریز برابر با ۷۳۰ اسب بخار بنابراین و بنابراین تفاوت واقعی ارقام اعلامی برابر با ۴۶ اسب بخار است که هنوز هم خیلی بالاتر از رقم رسمی اعلامی توسط مرسدس می‌باشد. البته با نگاه به ویدئو می‌فهمیم که مرسدس معمولاً قدرت رسمی محصولات خود در تحت شرایطی دور از حالت‌های ایده آل اعلام می‌کند. به‌هرحال مالکان مشتاق و کنجکاوی که می‌خواهند قدرت واقعی خودروی خود را بدانند بجای عصبی شدن از قدرت کمتر اعلامی توسط برخی شرکت‌ها می‌توانند از دیدن قدرت بیشتر خودروی GT بلک سریز خوشحال شوند. Shmee گفته که برای این تست داینو وضعیت دمایی و کیفیت سوخت مطلوبی را در نظر گرفته است.

نکته دیگر درباره این خودرو به صدای تولیدی پیشرانه مربوط می‌شود که اگرچه اصلاً بد نیست اما در مقایسه با صدای AMG C63 نه سال پیش قطعاً فضا برای بهبود صدا وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.