تست داینوی بوگاتی ویرون با نتایج شگفت‌انگیز

تست داینوی بوگاتی ویرون با نتایج شگفت‌انگیز

دست‌اندرکاران کانال یوتیوب Royalty Exotics با ویدئوی جدیدی برگشته‌اند. پس از جدا کردن نیمه‌ی پشتی ویرون تنها به خاطر هیجان و لذت، این تیم هم‌اکنون به لاس‌وگاس رفته تا این هایپرکار را در تست داینو شرکت دهد و البته نتایج شگفت‌انگیزی هم به دست آمده است.

در روی کاغذ ویرون از پیشرانه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربو با قدرت ۱۰۰۱ اسب بخار استفاده می‌کند. این پیشرانه در واقع همانند دو نیروگاه ۸ سیلندر است که به یکدیگر متصل شده‌اند و گشتاور حاصل از آن‌ها نیز ۱۲۵۰ نیوتون متر می‌باشد. همه‌ی این اعداد و ارقام روی میل‌لنگ محاسبه شده‌اند.

ویرون مدنظر Royalty Exotics در سه تست داینو شرکت کرده و بهترین عدد به دست آمده قدرت ۸۹۷ اسبی و گشتاور ۱۲۳۲ نیوتون متری روی چرخ ها بوده است. با توجه به نتایج داینوجت، به جرات می‌توان گفت یک خودروی چهار چرخ محرک همچون ویرون حدود ۲۰ درصد تلفات قدرت داشته و این به معنی قدرت ۱۰۷۶ اسب بخاری و گشتاور ۱۴۷۹ نیوتون متری در میل‌لنگ است که فوق‌العاده می‌باشد!

موضوع جالب دیگری که هنگام تست داینو رخ داده این است که ویرون قرمزرنگ به سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت رسیده درحالی‌که خودرو هنوز روی داینو بوده است.

خبر خوب اینکه کانال یاد شده به دنبال ارتقای پیشرانه ۸ لیتری ویرون با سیستم اگزوز Ryft است که جایگزین اگزوز استاندارد خواهد شد. این تغییر ساده اما گران‌قیمت احتمالاً بین ۱۰ تا ۱۵ درصد روی خروجی پیشرانه خواهد آورد که حاصل آن می‌تواند قدرت حداقل ۱۱۸۰ اسبی در میل‌لنگ باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.