تست جالب عجیب‌ ترین خودروهای چینی!

تست جالب عجیب‌ترین خودروهای چینی!

اگرچه چینی‌ها در سال‌های اخیر شروع به تولید برخی خودروهای واقعاً کلاس جهانی کرده‌اند اما این کشور هنوز هم میزبان برخی خودروهای عجیب و ارزان‌قیمت است و ما سه نمونه از آن‌ها را در ویدئوی زیر خواهیم دید.

حتی اگر ما با دنیای چینی‌ها آشنا باشیم هم این ویدئو را بسیار هیجان‌انگیز خواهیم دانست زیر در آن سه خودروی کاملاً عجیب به محدودیت‌های خود می‌رسند.

اولین آن‌ها خودرویی است که شبیه اسباب‌بازی ارزان‌قیمت بوگاتی شیرون می‌باشد. به نظر می‌رسد این خودرو بیش از آنکه خودرویی واقعی باشد شبیه خودروهای کودکان است. نیروبخش آن نیز پیشرانه بنزینی کوچکی است که هرچند مشخصات عملکردی آن را نمی‌دانیم اما خب نیازی هم به دانستن آن نیست زیرا این کوچولو حتی ذره‌ای هم شبیه شیرون واقعی نیست.

خودروی بعدی یک نمونه نارنجی با ظاهر عجیب است که به‌صورت محلی و با نام دایانگ چوک فروخته می‌شود. خودروی یاد شده دارای قوای محرکه الکتریکی بوده و همانند دیگر خودروها بسیار کند است. البته این خودرو کوچک‌ترین و سبک‌وزن‌ترین عضو گروه بوده و پرفورمنس کلی آن بهتر از سایرین می‌باشد!

نهایتاً هم به یک سه‌چرخ عجیب‌وغریبی می‌رسیم که خیلی هم بی‌شباهت به Reliant Robin نیست. پیشرانه بنزینی این خودرو در عقب قرار گرفته و شاید راندن آن در سرعت‌های بالا سخت‌ترین کار ممکن باشد زیرا هنگام عبور از پیچ‌ها یکی از چرخ ها از زمین بلند می‌شود.

با این تفاسیر اگرچه این سه خودرو نسبت به سوپرکارها و هایپرکارهایی که همه‌روزه اخبارشان در میدونی منتشر می‌شود متفاوت هستند و تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.