تست بوگاتی شیرون پوراسپرت در کوه‌های اطراف دوبی

تست بوگاتی شیرون پوراسپرت در کوه‌های اطراف دوبی

آخرین بوگاتی شیرون پور اسپرت تولیدی در حال آزمایش در جاده‌های کوهستانی مابین دوبی و حتا است. اندی والاس، راننده باسابقه مسابقات و پیروز مسابقه‌های متعدد استقامت لمانز، دیتونا و سبرینگ، پشت فرمان این خودرو قرار گرفته است.

این یک نسخه از شیرون با اصلاحات ملایم نسبت به دیوو یا بولید است. شیرون پوراسپرت برای سرعت بالاتر در پیچ‌ها طراحی شده و بنابراین با چسبندگی بالاتر، از حداکثر سرعت آن در مسیر مستقیم کاسته شده است.

انجام آزمایش‌های پور اسپرت در ۱۰۰ کیلومتری جنوب شرقی دوبی و در جاده‌های پیچ‌درپیچ کوه‌های هاجر در مرز با عمان صورت گرفته است. این چنین مسیرهایی مناسب شیرون پور اسپرت برای دستیابی به عملکرد اصلاح شده آن می‌باشند. ضریب دنده‌های این خودرو ۱۵ درصد کوتاه‌تر شده تا شاهد شتابگیری سریع‌تری باشیم و این یعنی شتاب صفر تا صد آن نسبت به نسخه معمولی شیرون، با ۰.۱ ثانیه بهبود به تنها ۲.۳ ثانیه رسیده است.

برای لذت بردن از رانندگی یک دستگاه شیرون پور اسپرت در جاده‌های کوهستانی باید ۳ میلیون یورو یا حدود ۳.۶۴ میلیون دلار در حساب خود داشته باشید و البته جزو ۶۰ نفر خوش‌شانسی باشید که قادرند مالک این هایپرکار توانا شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.