تست اسلالوم بی‌ام‌و iX با نتیجه‌ای پذیرفتنی

تست اسلالوم بی‌ام‌و iX با نتیجه‌ای پذیرفتنی

بی‌ام‌و iX یک خودروی بزرگ و سنگین است و از نظر چابکی و هیجان سواری نباید آن را با مزدا MX-5 میاتا مقایسه کرد. البته این خودروی آلمانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در واقع قدبلند الکتریکی بی‌ام‌و در تست اسلالوم شما را ناامید نخواهد کرد. در این تست چالش‌برانگیز نسخه پایه iX xDrive40 که فاقد تکنولوژی فرمان پذیری چرخ های عقب است شرکت دارد. وبسایت Km77 این خودروی الکتریکی را در تست اسلالوم و گوزن شرکت داده است تا عملکرد آن در تغییر مسیرهای ناگهانی را بسنجد. اگرچه iX xDrive40 در تست پیشین خیلی احساس‌برانگیز ظاهر نشده است اما در تست اسلالوم نتیجه بسیار بهتری را کسب کرده است. با وزن قابل‌توجه ۲۵۳۰ کیلوگرمی، ما انتظار زیادی از این شاسی‌بلند بدون آلایندگی نداریم.

همانند آنچه در تست گوزن دیده بودیم، این خودرو از لاستیک‌های پیرلی پی زیرو الکت با ابعاد ۲۵۵/۵۰ R21 در جلو و عقب استفاده کرده است. مجریان برنامه iX xDrive40 را به خاطر تغییر مسیر راحت ستایش کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند حرکات بدنه در زمان مانورهای سنگین متوسط بوده است و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی نیز با حداکثر احتیاط وارد مدار شده است. بالاترین سرعتی که راننده توانسته است به آن دست یابد سرعت ۷۳ کیلومتر در ساعت بوده است. این قدبلند آلمانی برای تکمیل تست اسلالوم خود به ۲۴.۸ ثانیه زمان نیاز داشته است. Km77 خودروهای الکتریکی زیادی را در این نوع تست‌ها شرکت نداده است و تنها خودرویی که قبل از iX در تست‌ها حضور داشته است خودروی مرسدس EQS بوده است که نسبت به iX اختلاف زیادی را ثبت نکرده است. این لیفت بک الکتریکی فول سایز هم برای خاتمه تست اسلالوم خود به ۲۴.۵ ثانیه زمان نیاز داشته است.

اگر در نظر داشته باشید که EQS از سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب سفارشی با زاویه انحراف ۱۰ درجه استفاده کرده است، نتیجه نهایی iX xDrive40 را احساس‌برانگیز خواهید دانست.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.