تست‌های طاقت‌فرسای جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰

تست‌های طاقت‌فرسای جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰

طرفداران جیپ سال‌ها بود که انتظار یک پیکاپ تراک قلدر و جان‌سخت را می‌کشیدند. زمانی که شایعاتی درباره‌ی تولید پیکاپ جدید با نام گلادیاتور منتشر شد این انتظار به بالاترین حد خود رسید و حالا که گلادیاتور رنگ واقعیت به خود گرفته مشتاقانه خواهان تماشای عملکرد این خودرو هستیم.

با توجه به این ویدئوی تبلیغاتی جدید می‌توان گفت جیپ به خوبی از تمایلات و احساسات طرفدارانش آگاه بوده است. اگرچه این خودروساز می توانست یک خودروی شسته‌رفته و بی حاشیه و با اهداف تجاری بسازد اما مهندسان جیپ بهترین‌ها را در نظر گرفته‌اند.

زیر بدنه‌ی جذاب اما خشن گلادیاتور سطحی از مهندسی بکار رفته که تضمین می‌کند این خودرو تنها برای هیجان ساخته نشده بلکه کاملاً عملکردی هم هست. در این تبلیغ می‌توانیم ویژگی‌های کلیدی پیکاپ گلادیاتور و همچنین تست‌های طاقت‌فرسا و شکنجه وار در تأسیسات تست کرایسلر در آریزونا را مشاهده کنیم.

در ویدئوی مورد بحث می‌توانیم گلادیاتور را در بُکسل یک خودرو در شرایطی سخت ببینیم. شایان ذکر است گلادیاتور بهترین ظرفیت یدک کشی در کلاس خود را داراست.

خوشبختانه ظرفیت یدک کشی گلادیاتور با ادعای جیپ مبنی بر استفاده از بزرگ‌ترین ترمزها در این کلاس پشتیبانی می‌شود. اگر شما محموله‌ای سنگین را پشت گلادیاتور گذاشته و همچنین یک تریلر را نیز به دنبال خود بکشید این نیروی قابل‌توجه ترمز کاملاً به دردتان خواهد خورد.

جدای از این‌ها، گلادیاتور هنوز هم یک جیپ است؛ یعنی این پیکاپ ۲۸.۱ سانتی‌متر ارتفاع از سطح زمین داشته و از اکسل‌های قفل شونده‌ی دانا (Dana) 44 سود برده است. [دانلود ویدئو]

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.