تراکا جابیرو اسپرینتر، خودرویی مخصوص طبیعت گردان!

تراکا جابیرو اسپرینتر، خودرویی مخصوص طبیعت گردان!

مرسدس بنز اسپرینتر جزو بزرگ‌ترین ون‌های منعطف بازار است. با سقفی بلند و قوای محرکه‌ی توانا، این خودرو گزینه‌ای ایده آل برای تبدیل به یک کمپر ون کارا و جذاب است. نمونه‌های زیادی از این خودرو به مدل یاد شده تبدیل شده‌اند اما مدلی که هم‌اکنون معرفی می‌کنیم ویژگی‌های متمایز زیادی دارد.

تراکا که یک شرکت استرالیایی سازنده‌ی موتورهوم های (خانه‌به‌دوش) آفرود و آنرود است سومین نسل اسپرینتر را به یک کمپر ون توانا تبدیل کرده است. این خودرو که جابیرو نام دارد از فضای داخلی مناسب (دو تخت، نیمکت)، منبع برق شارژ شونده از طریق پانل خورشیدی و یک یخچال جمع‌وجور جالب سود می‌برد.

با وجود دو تخت مجزا که می‌توانند به هم وصل شده و در ترکیب با نور طبیعی خورشید فضای لذت بخشی ایجاد کنند، کمپر ون ۲۳ فوتی تراکا جابیرو اساساً یک خانه روی چرخ‌هاست. یک سیستم تهویه مطبوع سفارشی را نیز می‌توان روی این خودرو نصب کرد تا در آب‌وهوای گرم جو مطبوعی ایجاد شود.

جدای از فضای خواب، این کمپر ون دارای حمامی است از یک دستشویی تاشدنی برای ایجاد حداکثر فضای دوش سود می‌برد. آب این مجموعه نیز توسط یک تانک آب ۱۴۰ لیتری تأمین می‌شود و فاضلاب نیز در یک تانک ۸۰ لیتری تخلیه می‌شود.

فضای آشپزخانه از یک اجاق سرامیکی شیشه‌ای، مایکرو ویو، ظرف‌شویی فولاد ضدزنگ و فضای زیاد تشکیل شده است. گرم‌کن کابین و جوشاننده ی آب نیز به وسیله‌ی سوخت دیزل کار می‌کنند. همین سوخت دیزل در دل پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توربودیزل ۱۸۸ اسب بخاری نیز می‌سوزد.

احتمالاً جذاب‌ترین ویژگی این کمپر ون طراحی دوگانه‌ی یخچال خواهد بود. این یخچال دارای بخش ایستاده است که شامل فریزر و دراور بوده و به راحتی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. این ویژگی هوشمندانه‌ای است چراکه شما می‌توانید در صورت انتخاب پکیج ویژه خارج از خودرو هم آشپزی کنید.

نیروبخش تمامی این تجهیزات برقی داخلی باتری لیتیوم ۲۰۰ آمپری است که به شارژر خورشیدی ۲۰۰ واتی متصل شده است.

قیمت ون‌های جابیرو ۲S اسپرینتر از ۱۲۵۶۰۰ دلار آغاز می‌شود و می‌توان سیستم چهار چرخ محرک ۱۴ هزار دلاری را نیز برای آن سفارش داد. همان‌گونه که گفته شد این خودرو فعلاً برای بازار استرالیا تدارک دیده شده اما احتمال عرضه‌ی آن در آمریکا هم وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.