ترام میت ۵ کپی چینی مزدا CX-4

ترام میت ۵ کپی چینی مزدا CX-4

شما را با ترام میت ۵ آشنا می‌کنیم، یک کراس اوور جمع‌وجور که قطعاً نامش نشان می‌دهد خودرویی ساخت چین است. این خودرو در طراحی خود کپی کاری از مزدا CX-4 را در دستور کار خود قرار داده است.

اما موضوع اصلی اینکه ترام کار کاملی انجام داده و طراحی کلی، کاپوت، گلگیرها، خط شانه، شیشه جلو، خط سقف، چراغ‌ها، خیزهای جانبی و حتی آینه‌های جانبی رگه‌های مزدا را نشان می‌دهند.

شایان ذکر است مزدا CX-4 تنها در بازار چین عرضه می‌شود. بهای این خودرو از ۱۴۰۸۰۰ یوان آغاز شده و به ۲۱۵۸۰۰ یوان می‌رسد. دو پیشرانه ۲ لیتری ۱۵۸ اسبی و ۲.۵ لیتری ۱۹۲ اسب بخاری برای این خودرو ارائه شده‌اند. کراس اوور CX-4 توسط جوینت ونچر فاو-مزدا ساخته می‌شود.

اگر بخواهیم از نظر ابعاد این دو خودرو را مقایسه کنیم باید گفت طول/عرض/ارتفاع مزدا به ترتیب برابر با ۴۶۳۳/۱۸۴۰/۱۵۳۵ میلی‌متر و فاصله بین محوری آن ۲۷۰۰ میلی‌متر است درحالی‌که این تناسبات در ترام میت ۵ برابر با ۴۶۸۰/۱۸۶۸/۱۶۲۵ میلی‌متر و فاصله بین محوری نیز ۲۷۲۰ میلی‌متر می‌باشد.

ترام از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتون متر استفاده خواهد کرد. بد نیست بدانید ترام زیربرند زوتی چین بوده که آن را نیز با کپی مشهور از پورشه ماکان می‌شناسیم. زوتی نمی‌تواند عادت خود را کنار بگذارد زیرا اخیراً نیز روی کپی رنجروور کار کرده است.

حداقل ترام بخش پایینی سپر را بهبود بخشیده است. مزدا از این نظر خیلی جالب نبوده و به نظر می‌رسد خروجی‌های اگزوز آن اصلاً خوب نیست. شاید مزدا هم در این بخش از ترام کپی کند!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.