ترامپچی GM8، ون هفت نفره چینی

ترامپچی GM8، ون هفت نفره چینی

همان‌طور که با درصد بالایی پیش‌بینی می‌شد، ترامپچی GM8 محصول خودروسازی گوآنگژو، یک خودروی چندمنظوره (MPV) هفت نفره است. این خودرو ماه سپتامبر سال جاری راهی بازار چین شد و بهای آن از حول‌وحوش ۲۳,۰۰۰ دلار استارت خورد. جایگاه ترامپچی GM8 درست در میانه سگمنت پررونق خودروهای MPV تثبیت شده است. نزدیک‌ترین رقیب آن را می‌توان بی وای دی سانگ دانست که در آینده‌ای نزدیک روانه بازار می‌گردد.

ترامپچی GM8 از یک پیشرانه ۲ لیتری توربو نیرو می‌گیرد که توان خروجی آن ۲۰۱ اسب بخار است. این پیشرانه به یک گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دوکلاچه (DCT) کوپل شده است.

طول/عرض/ارتفاع این خودرو معادل ۵۰۶۶/۱۹۲۳/۱۸۲۲ میلی‌متر و فاصله بین دو محور جلو و عقب آن برابر با ۳۰۰۰ میلی‌متر است.

از حیث ظاهر و استایل خارجی، بی‌شک ترامپچی GM8 خودرویی چشمگیر و تأثیرگذار است؛ خودرویی شیک که از جلوپنجره‌ای بزرگ و براق بهره می‌برد. درواقع، جلوپنجره این خودرو چنان بزرگ است که ایجاد ابعادی بیش از آن برایش متصور نیست. چراغ‌های عقب این خودرو هم از فرم بزرگ و برجسته‌ای سود برده و لوله‌های اگزوز در عقب نیز، نسبتاً کوچک هستند. بر روی سقف آن هم دو عدد سانروف تعبیه شده است. ترامپچی GM8 توسط خودروسازی گوآنگژو طراحی شده و در مجموع، فرم آن بهتر از هر خودروی دیگری است که تاکنون توسط این سازنده معرفی شده است.

به نظر می‌رسد که وضعیت خودروهای MPV در چین سریعاً و به همان اندازه خودروهایی که با نام شاسی‌بلند آنها را می‌شناسیم، جالب توجه شده است. حتی حالا نیز، خودروهای MPV ارقام فروش را از شاسی‌بلندها ربودند و قطعاً در آینده شاهد ارقام فروش بزرگ‌تری از سوی آنها خواهیم بود.

منبع: CARNEWSCHINA.COM

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.