تخفیف قابل‌توجه برای خرید جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰

تخفیف قابل‌توجه برای خرید جیپ گلادیاتور ۲۰۲۰

به نظر می‌رسد جیپ با هدف افزایش فروش پیکاپ گلادیاتور سال جدید میلادی را شروع کرده است. گفته می‌شود این خودروساز برنامه تخفیف جدیدی را اعلام کرده که طی آن تمامی مدل‌های گلادیاتور ۲۰۲۰ به جز مدل روبیکان با تخفیف ۲ هزار دلاری عرضه می‌شوند. جیپ در گذشته نیز چنین کاری را انجام داده اما آن تخفیف‌ها معمولاً برای مالکان محصولات جیپ را افرادی بوده که دارای خودرویی از برندهای رقیب بوده‌اند؛ اما ظاهراً تخفیف جدید جیپ چنین محدودیت‌هایی ندارد.

تخفیف ۲ هزار دلاری تأثیر زیادی روی قیمت این خودرو نداشته اما Cars Direct با بررسی بیشتر فهمیده که برخی نمایندگی‌ها حتی تخفیف‌های بیشتری ارائه می‌کنند. یکی از نمایندگی‌ها در شمال کالیفرنیا تخفیف نمایندگی ۷ هزار دلاری را برای گلادیاتور ارائه کرده که اگر آن را با تخفیف ۲ هزار دلاری خود جیپ جمع کنید شاهد کاهش قیمت ۹ هزار دلاری این پیکاپ خواهید بود. شایان ذکر است تخفیف نمایندگی‌ها تنوع زیادی داشته و بنابراین چنین تخفیف‌هایی را همه‌جا پیدا نخواهید کرد. البته تخفیف ۲ هزار دلاری یاد شده تا هفتم فوریه معتبر است.

چرا چنین تخفیف‌هایی ارائه می‌شود؟ معمولاً برخی نمایندگی‌ها که فروش خوبی ندارند چنین کاری را انجام می‌دهند. گلادیاتور در سال پیش ‌فروش حدود ۴۷ هزار دستگاهی داشته که در مقایسه با فروش ۹۰ هزار دستگاهی فورد رنجر، فروش ۱۲۲ هزار دستگاهی شورولت کلرادو و فروش حدود ۲۴۹ هزار دستگاهی تویوتا تاکوما خیلی چشمگیر نیست. البته گلادیاتور چند ماه پس از آغاز سال ۲۰۱۹ وارد شبکه فروش شد بنابراین فروش ۴۷ هزار دستگاهی تنها برای نصف سال بوده است هرچند اگر آمار کل سال را حدود ۱۰۰ هزار دستگاه در نظر بگیریم گلادیاتور هنوز هم پشت سر کلرادو و تاکوما قرار خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.