تخفیف‌های قیمتی قابل‌توجه برای کیا استینگر ۲۰۲۲

کیا استینگر ۲۰۲۲ هنوز وارد بازار آمریکا نشده اما کارز دایرکت قبلاً متوجه تخفیف‌ها و پیشنهادهای فروش قابل‌توجه برای این خودروی کره‌ای شده است.

گفته می‌شود استینگر ۲۰۲۲ با تخفیف قابل‌توجه ۳۸۰۰ دلاری عرضه خواهد شد اما این تخفیف فقط شامل خرید یا لیزینگ مدل پرچم‌دار GT2 بوده و برای قراردادهای ۲ ساله عملیاتی خواهد بود. به این ترتیب افزایش قیمت ۳ هزار دلاری مورد انتظار برای مدل سال ۲۰۲۲ استینگر خنثی می‌شود اما باید نکات زیادی را در نظر گرفت.

همان‌گونه که گفته شد تخفیف ۳۸۰۰ دلاری فقط شامل مدل GT2 و آن‌هم برای قراردادهای ۲ ساله است. البته در لیزینگ های ۳۶ ماهه فقط تخفیف ۶۰۰ دلاری برای تریم GT1 و تخفیف ۱۸۰۰ دلاری برای تریم GT2 وجود خواهد داشت.

البته خرید اقساطی استینگر ۲۰۲۲ می‌تواند یک معامله خوب باشد زیرا این خودرو با اقساط ۶۰ ماه با بهره ۰.۹ درصد، اقساط ۶۶ ماهه با بهره ۱.۹ درصد و اقساط ۷۲ ماهه با بهره ۲.۹ درصد در دسترس می‌باشد. حد نهایی پیشنهادهای اقساطی نیز برای مدت ۸۴ ماه و با سود ۳.۹ درصد می‌باشد.

این پیشنهادی اقساطی با تخفیف ۱۰۰۰ دلاری کیا هم همراه است اما این شرط فقط زمانی اعمال می‌شود که خودروی قبلی شما متعلق به یکی از برندهای رقیب بوده باشد.

شاید تمامی این پیشنهادها برای برخی افراد جذاب به نظر برسد اما کارز دایرکت می‌گوید کیا قبلاً هم تخفیف‌های زیادی را برای استینگر در نظر گرفته و شاید با اندکی صبر بیشتر بتوان خریدهای بهتری داشت.

کارز دایرکت می‌گوید بولتنی که مشاهده کرده فاقد اطلاعاتی درباره مدل پایه ۴ سیلندر بوده بنابراین هنوز اطلاعات ارزان‌ترین نسخه استینگر منتشر نشده است. شایعاتی درباره استفاده مدل پایه GT-Line از پیشرانه بزرگ‌تر ۲.۵ لیتری با قدرت حدود ۳۰۰ اسب بخار منتشر شده اما این خبر فعلاً توسط کیا تائید نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.