تخریب مرسدس بنز G63 گران‌قیمت برای جلب‌توجه در فضای مجازی!

تخریب مرسدس بنز G63 گران‌قیمت برای جلب‌توجه در فضای مجازی!

تخریب خودروهای گران‌قیمت و انتشار فیلم‌های آن در فضای مجازی چیزی نیست که طرفدار خاصی داشته باشد اما تخریب مرسدس بنز G63 در این کلیپ نشان دهنده توانایی‌های احساس‌برانگیز قدبلند مشهور ژرمن‌ها خواهد بود. از طرف دیگر G63 ثابت می‌کند که به چه خودروی محبوبی بین سلبریتی ها و افراد مشهور تبدیل شده است. قیمت مرسدس بنز G63 2022 در کشور استرالیا از ۲۵۲۴۷۱ دلار آمریکا شروع می‌شود اما حتی در صورت وجود سرمایه لازم هم شما نخواهید توانست این خودرو را سفارش دهید زیرا تقاضای زیادی برای آن وجود دارد و بیش از یک سال باید صبر کنید.

به گزارش پدال و به نقل از درایو، پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس بنز G63 قدرت ۵۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو هم به تمامی چرخ ها منتقل خواهد شد. به نظر می‌رسد کل این قدرت و گشتاور به هدر می‌رود زیرا بخش اعظم این خودروها در شهرها تردد و مسیرهای کوتاهی را طی می‌کنند و حتی از یک دیفرانسیل قفل شونده هم استفاده نمی‌کنند چه رسد به سه دیفرانسیل! شاید به همین خاطر است که “هیولای در قفس” موردبحث توسط یکی یوتیوبرهای مشهور با نام WhistlinDiesel با این خودرو در مسیرهای خشن حضور یافته تا آن را به فراتر از محدودیت‌های خود برساند. البته منظور از محدودیت‌ها، تخریب مرسدس بنز G63 خواهد بود!

در ویدئوهای منتشر شده، جوان موردبحث با G63 نو خود در برخی چالش‌های عبور از موانع آفرود شرکت می‌کند و که قطعاً با دیدن آن‌ها به توانایی‌های این خودرو ایمان خواهید آورد. نسخه استاندارد شاسی‌بلند موردبحث از فنرهای پیچشی و جذب‌کننده‌های شوک توئین تیوب با دامپرهای تطبیقی استفاده می‌کند اما این G63 قرمز رنگ از سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر از سطح زمین، برخی بهبودهای پیشرانه و لاستیک‌های آفرود سود می‌برد.

در یکی از صحنه‌ها می‌توانیم پرش زیبای مرسدس بنز G63 از روی شن‌ها را تماشا کنیم که خودرو تقریباً ۲ متر در هوا می‌ماند و سپس با شدت به زمین برخورد می‌کند. این حرکات که چیزی تخریب مرسدس بنز G63 نیستند دل هر طرفداری را به درد می‌آورند. در کلیپ‌های بعدی شاهد پریدن به داخل گل‌ولای و در نهایت انداختن خودرو روی یک خانه خواهیم بود. ولی حتی این موارد نیز باعث نمی‌شوند G63 یک بازنشستگی با افتخار نداشته باشد! نظر شما درباره این حرکات چیست؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.