تحویل بوگاتی شیرون سوپر اسپرت به مشتریان شروع شد

تحویل بوگاتی شیرون سوپر اسپرت به مشتریان شروع شد

بوگاتی اعلام کرد تحویل اولین نمونه‌های شیرون سوپر اسپرت به مشتریان را شروع کرده است. این هایپرکار که ژوئن سال ۲۰۲۱ معرفی شده است جزو سریع‌ترین محصولات تاریخ بوگاتی به شمار می‌رود.

یکی از خودروهای تحویلی به مشتریان دارای استایل منحصربه‌فردی است که از طریق برنامه سفارشی ساز Sur Mesure ایجاد شده است. رنگ سفارشی بدنه با نام Vagues de Lumière شناخته می‌شود و مالک ناشناس خودرو در تهیه آن همکاری نزدیکی با تیم طراحی داشته است. این رنگ به‌صورت دستی روی بدنه پاشیده می‌شود و ما را به یاد چگونگی انعکاس نور روی بدنه شیرون سوپر اسپرت می‌اندازد.

بوگاتی همچنین تائید کرده است تمامی نمونه‌های شیرون سوپر اسپرت قبلاً فروخته شده‌اند و لیست انتظار طولانی‌ای وجود داشته است. شایان ذکر است تنها ۹ دستگاه از این هایپرکار تولید می‌شود و بنابراین این خودرو حتی کمیاب‌تر از شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰ پلاس با سقف تولید ۳۰ دستگاهی است.

این خودرو در مقایسه با شیرون استاندارد از بدنه‌ای بهبود یافته سود می‌برد. بدنه سوپر اسپرت ۲۵ سانتی‌متر کشیده شده است تا جریان هوا در سرعت‌های بالا بهبود یابد. پیشرانه ۸ لیتری کواد توربو نیز قدرت ۱۵۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۶۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند.

شیرون سوپر اسپرت همچنین هفت درصد سریع‌تر از نسخه استاندارد این هایپرکار است. خودروی موردبحث در ۵.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و شتاب صفر تا ۳۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز در ۱۲.۱ ثانیه ثبت می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو به‌صورت الکترونیکی به ۴۴۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. لاستیک‌های سفارشی میشلین پایلوت اسپرت کاپ ۲ با متریال تقویت شده باعث دست‌یابی شیرون سوپر اسپرت به چنین سرعت‌هایی می‌شوند.

شیرون سوپر اسپرت موردبحث که در تصاویر می‌بینید قیمت حدود ۳.۵ میلیون دلاری دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.