تحویل اولین نمونه بوگاتی شیرون به آمریکایی‌ها

تحویل اولین نمونه بوگاتی شیرون به آمریکایی‌ها

بوگاتی شیرون ۵۰۰ دستگاهی انحصار کمتری نسبت به ویرونی خواهد داشت که تنها به تولید ۴۵۰ دستگاهی محدود بود و بوگاتی هم‌اکنون در حال نشان دادن اولین نمونه‌ی ساخته شده برای مصرف‌کننده‌ای آمریکایی است. آمریکایی‌ها حدود ۳۰ درصد از تمامی سفارش‌های این خودرو را به خود اختصاص داده و دومین بازار بزرگ شیرون محسوب می‌شوند. با در نظر گرفتن تمامی هزینه‌ها از قبیل مالیات و هزینه‌های انتقال، شما باید قبل از اضافه کردن هرگونه آپشنی بهای ۲,۹۹۸,۰۰۰ دلاری را برای این هایپرکار در نظر بگیرید.

شیرون مخصوص بازار آمریکا رنگ بدنه‌ی مشکی و زرد داشته و در آن شاهد شبرنگ‌های جانبی و محافظ‌های پلاستیکی سپر عقب هستیم.

بوگاتی می‌گوید بیش از ۲۵۰ دستگاه شیرون قبلا فروخته شده‌اند. مدل تولیدی این خودرو در مارس ۲۰۱۶ و در ژنو معرفی شد. این هیولای قدرتمند بسیار محبوب‌تر از ویرون بوده است. برای فروش ویرون نسخه‌های مخصوص متعددی ساخته شده تا بالاخره ۴۵۰ نفر پیدا شوند و این ویرون را که هنوز هم سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا است بخرند.

بوگاتی تخمین می زند امسال ۷۰ دستگاه شیرون را مونتاژ خواهد کرد بنابراین برپایه این گزارش‌ها، تولید شیرون در حدود سال ۲۰۲۴ پایان خواهد یافت؛ اما اولین شیرون بازار آمریکا دارای رنگ بدنه زرد و مشکی بوده و رینگ‌هایی با ظاهر کلاسیک و رنگ زرد تکمیل کننده کار هستند. داخل کابین نیز داستان مشابهی برقرار بوده و شاه چرم مشکی و زرد هستیم.

طرفداران منتظر سال ۲۰۱۸ هستند تا در آن بوگاتی رکورد جدیدی را در زمینه سریع‌ترین خودروی دنیا ثبت کند. گمانه‌زنی‌های ابتدایی نشان می‌دهند که شیرون قادر است با لاستیک‌های کنونی به سرعت بالاتر از ۴۵۰ کیلومتر در ساعت پیدا کند. با استفاده از لاستیک‌های پیشرفته تر شیرون می‌تواند به سرعت ۴۸۰ کیلومتر در ساعت نزدیک شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.