تحقیق مقامات کره‌ای روی ایمنی سیستم اتوپایلوت تسلا

تحقیق مقامات کره‌ای روی ایمنی سیستم اتوپایلوت تسلا

کره جنوبی در حال بررسی مشکلات ایمنی احتمالی در خودروهای تسلا در این کشور است.

مقامات وزارت حمل‌ونقل کره جنوبی مدعی هستند سیستم‌های ترمز و فرمان اتوپایلوت تسلا بخشی از تحقیقات است اما آن‌ها از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرده‌اند. البته تائید شده تسلا مدل ۳ موردبررسی قرار گرفته و این بررسی‌ها می‌تواند از ۶ ماه تا ۱ سال طول بکشد.

یکی از مقامات تسلا کره جنوبی در مصاحبه با رویترز گفته که با مقامات وزارت حمل‌ونقل این کشور همکاری خواهند کرد.

این اخبار در حالی منتشر می‌شوند که فروش تسلا در این کشور افزایش می‌یابد. گفته شده هیوندای به عنوان خودروساز کره‌ای شاهد خیز تسلا در این کشور بوده و به دنبال تولید خودروهایی الکتریکی برای رقابت با این برند آمریکایی است.

خبر رسیده هیوندای دو خط تولید خود را برای تولید خودروهای الکتریکی به راه می‌اندازد که یکی از آن‌ها سال آینده آماده تولید شده و دیگری نیز سال ۲۰۲۴ آماده خواهد شد.

ظاهراً یکی از مقامات رده‌بالای هیوندای موتور از ماه می تاکنون جلساتی با مقامات سامسونگ، ال‌جی و گروه SK برای تضمین تأمین باتری محصولات الکتریکی خود در آینده برگزار خواهد کرد. این اخبار اندکی پس از اعلام برنامه‌های هیوندای برای فروش ۱ میلیون خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۲۵ منتشر شده‌اند. کره‌ای‌ها می‌خواهند طی ۱۰ سال آینده سهم قابل‌توجهی از بازار خودروهای الکتریکی را به دست آورند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.