تحقیق رگلاتورهای آمریکایی از فراخوان مرسدس بنز

تحقیق رگلاتورهای آمریکایی از فراخوان مرسدس بنز

رگلاتورهای ایمنی آمریکا از مرسدس بنز تحقیق می‌کنند. دلیل این کار نه تنها متهم کردن مرسدس به تعلل آگاه‌سازی مشتریان از فراخوان ایمنی است بلکه به مطلع کردن دولت فدرال از فراخوان‌ها نیز مربوط می‌شود.

بنا به گزارش میدونی و به نقل از NHTSA، نمونه‌های زیادی از عدم آگاه‌سازی مشتریان مرسدس از فراخوان‌های انجام شده وجود دارد. اتوموتیونیوز می‌گوید زمان استاندارد برای آگاه‌سازی مشتریان از فراخوان‌های ایمنی ۶۰ روز در نظر گرفته شده است.

به نظر می‌رسد مرسدس اطلاعات اساسی درباره‌ی مشکلات مربوط به تصمیم انجام فراخوان را یا حذف کرده و یا اینکه جزئیات مربوط به برنامه‌های فراخوان خود را ارائه نداده است. این‌ها را استفن ریدلا، مدیر دفتر بررسی نقص‌های NHTSA در نامه‌ای به مرسدس اعلام کرده است. او همچنین فرایند تصمیم‌گیری درباره فراخوان و مطلع کردن مقامات از آن را زیر سؤال برده است.

در این نامه همچنین ادعا شده مرسدس معمولاً استانداردهای موردنیاز برای بررسی شماره شاسی خودروهای فراخوان شده توسط NHTSA را پاس نکرده و به همین خاطر آژانس فدرال هم‌اکنون در حال بررسی مواردی همچون عدم توانایی مالکان در بررسی اطلاعات اساسی زمان فراخوان و نوع خودروهای فراخوان شده است.

مرسدس هم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده تمامی تلاش‌های خود برای اطمینان از انجام فراخوان‌ها و آگاه‌سازی مشتریان در زمان‌بندی دقیق را انجام داده است. این برند آلمانی اعلام کرده همکاری نزدیک خود با NHTSA برای تهیه اطلاعات دقیق درباره تحقیقات رگلاتورهای ایمنی آمریکا را ادامه می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.