تحقیق از ب‌ام‌و، هوندا و تویوتا به خاطر یک اتهام

تحقیق از ب‌ام‌و، هوندا و تویوتا به خاطر یک اتهام

ایالات‌متحده از هوندا، تویوتا و ب‌ام‌و به خاطر استفاده از برخی قطعات ترموپلاستیک در خودروهای فروخته شده در این کشور تحقیق خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که قطعات یاد شده قوانین ثبت اختراع را نقض کرده باشند. در کل ۲۵ کمپانی در تحقیق و بازرسی کمیسیون تجارت بین‌المللی ایالات‌متحده USITC لیست شده‌اند که دو شرکت تأمین‌کننده‌ی قطعات ژاپنی یعنی آیسین و دنسو نیز در آن به چشم می‌خورند.

در ماه مارس سال جاری، شرکت هولدینگ ثبت اختراع Intellectual Ventures II شکایتی را ارائه کرده است:

برخی قطعات ترموپلاستیک بکار رفته در موتورها، واترپمپ‌ها، واحدهای سیستم فرمان الکترونیکی و دیگر قطعات قوای محرکه که توسط تأمین‌کننده‌ها ساخته یا توسط خودروسازها استفاده شده از حق ثبت اختراع خود تجاوز و تخطی نموده است.

به همین دلیل است که هولدینگ یاد شده از USITC خواسته تا این بررسی را آغاز کند.

طبق گفته‌های  Intellectual Ventures II، مواد بکار رفته در قطعات که در تماس با قطعات خودرویی با دمای بالا قرار دارند در خودروهای فروخته شده در آمریکا نظیر تویوتا کمری ۲۰۱۶، هوندا آکورد ۲۰۱۷ و ب‌ام‌و ۲۲۸i دیده می‌شوند. USITC اعلام کرده تکمیل این بررسی و تحقیق ۴۵ روز طول خواهد کشید.

سال پیش ب‌ام‌و در تحقیق دیگری مورد تجسس قرار گرفته است. این برند باواریایی به همراه مرسدس بنز و فولکس‌واگن به فعالیت‌های خرید فولاد و نقض قوانین ضد اعتماد آلمان متهم شده‌اند.

ب‌ام‌و در بریتانیا نیز با مشکلاتی مواجه بوده و سازمان استانداردهای تبلیغات این کشور به ب‌ام‌و هشدار داده که نباید از سرعت به عنوان پیام اصلی تبلیغات خود استفاده کند. بدین ترتیب ب‌ام‌و دیگر نباید از شعار “برای برخی افراد صعود به قله سریع‌تر است” استفاده کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.