تحقیق اتحادیه اروپا از ایتالیا به خاطر فیات

تحقیق اتحادیه اروپا از ایتالیا به خاطر فیات

اتحادیه اروپا در نظر دارد لایحه‌ای قانونی علیه ایتالیا و به خاطر چگونگی برخورد با فیات-کرایسلر در پرونده‌ی تقلب آلایندگی ارائه کند.

طبق گزارش اتوموتیونیوز، مقامات اتحادیه اروپا معتقدند دولت ایتالیا شاید با این خودروساز تبانی کرده باشد و هنوز رگلاتورها را قانع نکرده که فیات-کرایسلر از وسیله‌ای برای کنترل آلاینده‌ها استفاده کرده است.

یک منبع ناشناس از اتحادیه اروپا با این رسانه گفته است:

مقامات ایتالیا هنوز نیاز به تهیه‌ی اطلاعات بیشتری دارند تا ما را متقاعد کنند که در خودروهای فیات از وسیله‌های تقلب استفاده شده و بنابراین آن را به عنوان یک وسیله قانونی در نظر می‌گیرند.

در ماه فوریه وزارت حمل‌ونقل ایتالیا اعلام کرد فیات-کرایسلر اجازه داشته تا برخی از تست‌های کلیدی را به عنوان بخشی از تحقیقات تقلب آلایندگی انجام ندهد. تمامی این تست‌ها برای کشف دستگاه‌های تقلب طراحی شده‌اند و خودروسازانی چون مرسدس بنز، اوپل، فورد، فولکس واگن و ب ام و باید آن‌ها را انجام می‌دادند.

فیات-کرایسلر همانند برخی از خودروسازان اروپایی دیگر اعلام کرده اجازه‌ی استفاده از دستگاه‌های کنترل آلایندگی را در شرایط خاصی داشته است. این سیستم‌ها به منظور حفاظت از پیشرانه‌ها یا به دلایل ایمنی بکار گرفته شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.