تجارب ارزنده هوندا در ساخت پیشرانه‌ها

تجارب ارزنده هوندا در ساخت پیشرانه‌ها

وقتی در میان دوستداران خودرو از هوندا صحبت کنید اکثر آن‌ها فوراً به خودروهایی همچون سیویک، پایلوت و یا حتی S2000 قدیمی اشاره خواهند کرد. اگر هم از موتورسیکلت سخن بگویید احتمالاً خبرهای زیادی درباره‌ی سوپرکاپ و یا CBR100RR افسانه‌ای خواهید شنید. طرفداران فرمول ۱ نیز فوراً به یاد برنامه‌ی مسابقه‌ی این خودروساز می‌افتند. البته نباید چمن‌زن‌های هوندا را از هم یاد ببرید! خلاصه بگوییم که هوندا چیزهای زیادی می‌سازد…

یک ویدئوی تجاری هوشمندانه که اخیراً توسط هوندا منتشر شده به روشی جذاب طیف وسیع پیشرانه‌های تولیدی این برند را نشان می‌دهد. این کلیپ انیمیشنی سرعت بالایی داشته اما خب زمانی که در نظر بگیرید ژاپنی‌ها محصولات زیادی را با پیشرانه‌های بسیار متنوعی می‌سازند حتماً قانع خواهید شد که نشان دادن این همه تجربه و تاریخچه باید با سرعت بالایی انجام شود.

ویدئوی مذکور با برنامه‌ی فرمول ۱ هوندا شروع می‌شود اما درست زمانی که فکر می‌کنید این تبلیغ برای نمایش یکی از خودروهای فرمول ۱ است ناگهان یک تک‌چرخ را می‌بینید. یکی دیگر از خودروهای فرمول ۱ به موتورسیکلت تبدیل می‌شود و خودروهای دیگر نیز به محصولات دیگری بدل می‌شوند.

احتمالاً موضوع موردعلاقه‌ی ما چمن‌زن‌های هونداست که به وضوح نشان دهنده‌ی تبحر هوندا در ساخت پیشرانه‌های گوناگون است. البته که سیویک و NSX هم در این ویدئو حضور دارند اما درست زمانی که فکر می‌کنید تمامی محصولات هوندا را دیده‌اید، ژاپنی‌ها به شما یادآوری می‌کنند که بله جت‌های عجیبی را هم می‌سازند!

طرح و نام این ویدئو کلیپ کوتاه ساخته شده توسط هونداست. قطعاً این ویدئوی هوشمندانه به‌صورت جذابی حضور گسترده‌ی هوندا در جهانی فراتر از هاچبک ها و شاسی بلندهای محبوب را نشان می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.