تبلیغ جدید CLA 45 AMG

تبلیغ جدید CLA 45 AMG [ویدئو]

اخیراً کمپانی خوش نام AMG که هنرش پایان ندارد،فیلم تبلیغاتی جدیدی از CLA45 ساخته است و در آن به نشان دادن ویژگی و عملکرد خودروی خود پرداخته است.

در این تبلیغ CLA در حال بیرون آمدن از پارکینگ است که با ایستادگی یک گرگ وحشی روبرو می‌شود اما گرگ با به فرار می‌گذارد که مفهوم بی رحمی و قدرتمندی CLA45 AMG را می‌رساند.

[jwplayer player=”1″ mediaid=”39767″]

جهت یادآوری این خودروی وحشی و سرکش دارای موتور چهار سیلندر با تزریق مستقیم سوخت به حجم دقیق ۱۹۹۱ سی سی می‌باشد که می‌تواند ۳۶۰ اسب بخار قدرت را در دور موتور ۶۰۰۰ RPM تولید کند،همچنین این خودرو می‌تواند در دور موتور ۵ هزار حدود ۳۳۰ پوند فوت گشتاور تولید کند.۳۶۰ اسب بخار قدرت این خودرو از طریق گیربکس ۷ سرعته اسپرت DCT AMG به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

میزان آلایندگی و انتشار گاز CO2 این خودرو ۱۶۱ گرم در هر کیلومتر می‌باشد.سیکل ترکیبی این اسطوره آلمانی هم ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

اثر هنری AMG می‌تواند ظرف ۴.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر دست یابد،حداکثر سرعت این خودرو هم به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

مشخصات دیسک‌های خنک شونده و سوراخ دار این خودرو در جلو ۳۵۰×۳۲ و در عقب ۳۳۰×۲۲ می‌باشد.رینگ‌های این خودرو ۱۸ اینچی آلیاژی می‌باشد که در تایر های ۲۳۵/۴۰ قرار گرفته‌اند.

جهت آشنایی بیشتر با ابعاد این خودروی زیبا به موارد زیر توجه کنید:

  • طول:۴۶۳۰ میلی متر
  • عرض:۱۷۷۸ میلی متر
  • ارتفاع:۱۴۳۸ میلی متر
  • فاصله بین دو محور:۲۷۰۰ میلی متر
  • فضای بار:۴۷۰ لیتر

بدون شک این خودرو جالب‌ترین ماشین جمع و جور مرسدس است که تا به حال ساخته شده است و برخی معتقد اند این خودرو کارایی بهتری نسبت به C63 AMG دارد و میزان فروش آن هم بیشتر خواهد بود.به هر حال اگر شما بودید CLA AMG را انتخاب می‌کردید یا C63 را؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.