تبدیل یک مرسدس بنز SLK32 AMG مدل ۲۰۰۲ به یک ۳۰۰SL گالوینگ!

تبدیل یک مرسدس بنز SLK32 AMG مدل ۲۰۰۲ به یک ۳۰۰SL گالوینگ!

مرسدس بنز تنها ۱۴۰۰ دستگاه از مدل فوق‌العادهٔ ۳۰۰SL گالوینگ را تولید نمود که امروزه با قیمت‌های بسیار بالایی خریدوفروش می‌شوند و افراد بسیار معدودی توانایی خرید یک ۳۰۰SL گالوینگ کلاسیک را دارند؛ اما یک مرسدس بنز SLK مدرن در برابر ۳۰۰SL خودرویی بسیار معمول و نه‌چندان باارزش محسوب می‌شود. پس چه باید کرد وقتی کسی یک ۳۰۰SL می‌خواهد ولی توان خرید یک SLK را دارد؟

شخصی به این سؤال پاسخ داده و با تغییر کامل اتاق یک مرسدس بنز SLK32 AMG مدل ۲۰۰۲ آن‌را کاملاً به یک ۳۰۰SL گالوینگ کلاسیک شبیه نموده است؛ اما اگر شما علاقه‌ای به انجام این کار ندارید، می‌توانید از نتیجهٔ تلاش مالک این ۳۰۰SL تقلبی استفاده کنید چراکه وی این خودرو را برای فروش گذاشته است. قرار است این ماشین هفتهٔ آینده در مزایدهٔ Mecum در لس‌آنجلس به فروش گذاشته شود.

همان‌طور که گفته شد، در زیر پوستهٔ این ۳۰۰SL تقلبی یک SLK32 AMG مدل ۲۰۰۲ قرار دارد که اتاق آن کاملاً از نو طراحی شده است و ظاهر آن حداقل در تصاویر قابل‌قبول به نظر می‌رسد. رنگ بیرونی این خودرو خاکستری است و داخل آن به رنگ قرمز است که مشابه تودوزی قرمزرنگ ۳۰۰SL اصلی است و از این لحاظ مشکلی ندارد؛ اما کابین خودرو کاملاً مدرن بوده و شباهتی به ۳۰۰SL گالوینگ ندارد. همچنین رینگ‌های آن نیز از نوع آلیاژی مدرن است که به‌ ظاهر کلاسیک خودرو لطمه زده درحالی‌که به‌راحتی می‌توان آن‌ها را با نمونه‌های کلاسیک جایگزین کرد.

بااین‌حال شاید برخی بگویند که تبدیل این SLK به یک ۳۰۰SL توهینی به ۳۰۰SL گالوینگ اصلی است اما در جواب می‌توان گفت این خودرو قطعاً اصیل‌تر از تبدیل یک پونتیاک فیرو به یک فراری یا تبدیل کرایسلر سبرینگ به یک بنتلی است. اگر هنوز قانع نشده‌اید، در نظر بگیرید که این خودرو بر روی نسل اول SLK قدیمی ساخته شده و این نمونه از نوع اسپرت AMG است که اولین نسل از خودروهای عملکردی AMG محسوب می‌شود.

این SLK32 AMG مجهز به یک پیشرانهٔ ۳.۲ لیتری V6 است که ۳۵۵ اسب بخار قدرت داشته و خودرو را ظرف ۵.۲ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رساند. ممکن است این قوی‌ترین موتوری نباشد که AMG تاکنون تولید کرده است اما به یاد داشته باشید که پیشرانهٔ ۳۰۰SL اصلی که از نوع ۳ لیتری شش سیلندر خطی است، ۲۲۲ اسب بخار قدرت دارد و حتی پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو در جدیدترین مدل SLK یعنی SLC43 AMG که پانزده سال بعدازاین SLK32 AMG موردبحث ما ساخته شده است، با ۳۷۰ اسب بخار قدرت، تنها کمی قدرت بیشتری دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.