تبدیل کلاس E مرسدس به هیولای ۸۵۳ اسبی

تبدیل کلاس E مرسدس به هیولای ۸۵۳ اسبی

تیونر آلمانی، Posaidon شهامت به خرج داده و دست روی بالاترین مدل کلاس E یعنی E63 AMG گذاشته است و این یعنی تیون روی تیون!

به نظر تقویت موتور AMG کار آسانی نباشد و حتی نیازی هم به تیونینگ این موتور پرقدرت احساس نمی‌شود. اما همواره کسانی پیدا می‌شوند که تشنه قدرت بیشتری باشند. بنابراین موتور هشت سیلندر V شکل ۵.۵ لیتری با توربوی دوقلو که ۵۸۵ اسب بخار نیرو و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، هم می‌تواند ارائه‌دهنده قدرت بالاتری باشد.

در اینجا، Posaidon با استفاده از دو توربوشارژر بزرگ‌تر، سیستم اگزوز سفارشی و ترفندهای برنامه‌ریزی جدید برای موتور، قدرت آن را به ۸۵۳ اسب بخار و گشتاور آن را به رقم شگفت‌انگیز ۱۳۰۰ نیوتن متر رسانده است.

برای هماهنگی با این قدرت اضافه، مهندسین Posaidon محور عقب و گیربکس خودرو را نیز تقویت کرده‌اند. درنهایت این خودرو می‌تواند با حذف سیستم محدود کننده سرعت به بیشینه سرعت ۳۴۵ کیلومتر بر ساعت دست یابد. در حالی که نسخه استاندارد AMG با محدودکننده سرعت تنها ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت، سرعت می‌گیرد. شتاب صفر تا صد این خودرو نیز، زیر ۳.۴ ثانیه می‌باشد.

برای افرادی که فکر می‌کنند، قدرت ۸۵۳ اسب بخاری، بیش از اندازه است، پکیج‌های کم قدرت‌تری با توان ۶۳۰ و ۷۴۹ اسب بخار نیز قابل سفارش می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.