تبدیل هوندا آکورد به لامبورگینی آونتادور

تبدیل هوندا آکورد به لامبورگینی آونتادور

دنیای سوپرکارهای شبیه سازی شده همیشه جالب بوده و در عین حال سؤال‌های زیادی را نیز ایجاد کرده است. چرا چنین خودروهایی وجود دارند؟ چه افرادی این‌گونه خودروها را می‌خرند؟

پاسخ دادن به این سؤال‌ها آسان نیست و می‌توان گفت اصلاً نیازی هم به پاسخ دادن نیست. تا زمانی که سوپرکارهای واقعی و مالکان ثروتمند آن‌ها وجود دارند، این کپی‌های نه چندان دل‌چسب نیز وجود خواهند داشت و در آینده نیز نمونه‌های مختلف آن‌ها را خواهیم دید. یکی از مثال‌های اخیر چنین مواردی این لامبورگینی آونتادور شبیه‌سازی شده است.

این خودرو که توسط شرکتی با نام Executive Modcar Trendz ساخته شده به‌طور ویژه‌ای کنجکاوی ما را برمی‌انگیزد زیرا بر پایه‌ی هوندا آکورد ۴ درب بنا شده است.

کاملاً مطمئن نیستیم که تیونر چگونه یک آکورد ۴ درب را به آونتادور کوپه‌ی ۲ درب تبدیل کرده اما استایل های متفاوت بدنه باعث شده‌اند این آونتادور شبیه‌سازی شده ابعاد و تناسبات عجیبی داشته باشد. برای مثال سقف خودرو ارتفاع بسیار بیشتری در مقایسه با آونتادور واقعی داشته و پوشش پیشرانه و بخش عقبی نیز زاویه‌ی کاملاً متفاوتی دارند.

اما به همان اندازه که برخی تناسبات عجیب هستند، برخی ویژگی‌های جالب نیز به چشم می‌خورند. برای مثال رنگ بدنه به‌طور معقولی شبیه رنگ محبوب آرانچیو آرگوس آونتادور می‌باشد. همچنین قطعاتی همچون چراغ‌های جلو و عقب کاملاً مشابه نسخه‌ی اصلی هستند.

ما حتی نمی‌توانیم تصور کنیم که سواری این خودروی شبیه‌سازی شده چگونه خواهد بود. میدونی گاز را فشار دهید و شاهد شتاب‌گیری شبیه هوندا باشید. احتمالاً با توقف در چراغ‌قرمز شاهد رقابت با دیگران خواهید بود! نظر شما درباره‌ی این خودرو و کلا درباره‌ی نسخه‌های شبیه‌سازی و کپی شده از سوپرکارهای مشهور چیست؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.