تبدیل مرسدس GLS به شبه مایباخ توسط هوفله

تبدیل مرسدس GLS به شبه مایباخ توسط هوفله

افراد بسیار معدودی می‌توانند درباره‌ی میزان اشرافیتی که مرسدس بنز GLS ارائه می‌کند شبهه ایجاد کنند مخصوصاً وقتی که این خودرو با چرم اعلا، صندلی‌های راحت و نرم و سیستم تعلیق بادی عرضه می‌شود؛ اما خب همیشه افرادی هستند که خواهان چیز بیشتری می‌باشند و اینجاست که هوفله به عنوان تیونری متمایز وارد میدان شده و محصول جدید خود با نام HGLS را معرفی می‌کند.

خودرویی که مشاهده می‌کنید که سری محصولات اولتیمیت هوفله تعلق داشته و با بدنه‌ی دو رنگ و رینگ‌های ۲۲ اینچی برجسته این تیونر شناخته می‌شود. هوفله HGLS در مقایسه با مرسدس-مایباخ GLS 600 همان تریم پنجره‌ها، پوشش سپرها و جلوپنجره نسخه عادی را حفظ کرده و از نظر ما ظاهر خودرو تمیزتر و ساده‌تر شده است. البته جلوپنجره می‌توانست خاص‌تر از این‌ها باشد و شاید حذف نشان هوفله از روی آن نیز می‌توانست طراحی خودرو را بهبود بخشد؛ اما در کل ما این خودرو را دوست داریم.

البته که یک شاسی‌بلند لوکس با کابین خود شناخته می‌شود. به منظور رقابت با GLS 600 و دیگر قدبلندان گران‌قیمت، هوفله GLS دارای چرم ناپای باکیفیت با دوخت الماسی متمایز است. همچنین روی پوشش سقف و برخی بخش‌های دیگر کابین از آلکانترا استفاده شده است.

برخلاف مرسدس-مایباخ GLS 600 که اواخر امسال به عنوان خودروی مدل ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد هوفله GLS را می‌توان با پیشرانه‌های متنوعی از نسخه پایه GLS 350d در اروپا گرفته تا مدل GLS 63 سفارش داد. هوفله برای نمایش خودروی خود از نسخه GLS 400d استفاده کرده که دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توربودیزل با قدرت ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متر می‌باشد.

هنوز قیمت هوفله HGLS مشخص نشده اما مدل غیر اولتیمیت GLS 350d از ۹۳۹۵۰ یورو شروع می‌شود که حدود ۸ هزار یورو بیشتر از قیمت مدل استاندارد می‌باشد. البته قطعاً بهای مدل اولتیمیت بیشتر از این‌ها خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.