تبدیل شاسی‌بلند جی‌ام‌سی یوکان به صاعقه

تبدیل شاسی‌بلند جی‌ام‌سی یوکان به صاعقه

جان هنسی، متخصص تقویت پیشرانه خودروهای مختلف مخصوصاً خودروهای آمریکایی است. این بار او به سراغ یک شاسی‌بلند غول‌پیکر رفته است تا عملکردی شگفت را از آن به دست آورد.

اگر یک کرگدن بتواند با سرعت پلنگ بدود، حتماً GMC یوکان هم می‌تواند در شتاب، فورد موستانگ را جا بگذارد. اما حالا زمان تحقق تخیلات باورنکردنی است.

جان هنسی و تیم وی در اوکلاهاما، برای یوکان دنالی مدل ۲۰۱۵ از یک کیت ویژه شامل سوپرشارژر ۲.۹ لیتری و قطعات متعدد دیگر استفاده نموده‌اند که روی موتور هشت سیلندر خورجینی ۶.۲ لیتری شورولت کوروت قرار گرفته در زیر هود GMC نصب شده و نیروی آن را از ۴۲۰ اسب بخار به ۶۶۵ اسب بخار در دور موتور ۵۵۰۰ و گشتاور آن را به ۸۹۲ نیوتن متر در دور موتور ۴۲۰۰ رسانده است. اینتر کولر برای خنک کردن هوای ورودی به سوپرشارژر، تغییر سرسیلندر، تغییر میل بادامک و بهینه‌سازی نرم‌افزار مدیریت موتور باعث چنین عملکردی شده‌اند و البته اگر به دنبال یک نتیجه حیرت‌انگیز هستید، می‌توانید منتظر کیت دوتوربوی هنسی بمانید که قدرتی برابر با ۱۰۰۰ اسب بخار برای آن تخمین زده می‌شود. [jwplayer mediaid=”95940″] نتیجه چنین تقویتی شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ۴.۵ ثانیه است. طی مسافت ۴۰۰ متر از حالت سکون نیز ۱۳.۱ ثانیه طول می‌کشد در حالی که در انتهای این مسیر سرعت به ۱۷۷ کیلومتر بر ساعت رسیده است. در ویدئویی که توسط هنسی منتشر شده ما تنها شتاب گیری برق‌آسای این مدل یوکان را می‌بینیم. در حالی که از بیشینه سرعت این خودروی ۲۵۹۰ کیلویی اطلاعاتی نشان داده نمی‌شود. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 19 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.