تایم احتمالی تسلا مدل S پلاد در لاگونا سکا، فقط ۲ ثانیه کُندتر از مک‌لارن سنا

تایم احتمالی تسلا مدل S پلاد در لاگونا سکا، فقط ۲ ثانیه کُندتر از مک‌لارن سنا

طی چند روز گذشته، تسلا در حال انجام کارهایی در پیست لاگونا سکا دیده شده است. گفته می‌شود این شرکت در تلاش است تا رکورد جدیدی برای خودروهای الکتریکی در این پیست ثبت کند. به همین دلیل، اقدامات تسلا در لاگونا سکا به‌دقت زیر نظر گرفته شده و کانال یوتیوب «کیلووات» با انتشار ویدئویی خبر از ثبت یک رکورد جدید در این پیست توسط مدل S پلاد یا پلاد پلاس داده است. هرچند این تایم غیررسمی است اما بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد.

این ویدئو دو دستگاه مدل S پلاد را نشان می‌دهد که در حال دور زنی در لاگونا سکا هستند. گفته می‌شود پلاد یا پلاد پلاس حاضر در این پیست، تایم ۱ دقیقه و ۲۹.۹ ثانیه را به ثبت رسانده و رکورد قبلی ۱ دقیقه و ۳۰.۳ ثانیهٔ تسلا را شکسته است. برای مقایسه، مک‌لارن سنا با تایم ۱ دقیقه و ۲۷.۶ ثانیه، سریع‌ترین خودرو تولیدی این پیست محسوب می‌شود؛ اما در حالی اخبار رکورد جدید تسلا در لاگونا سکا منتشر شده که چند روز پیش هم گزارش دیگری ادعا می‌کرد مدل S پلاد در مسافت ۴۰۰ متر رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. این گزارش ادعا می‌کند که سدان الکتریکی تسلا این مسافت را ظرف ۹.۲۳ ثانیه طی کرده است. اگر این عدد صحت داشته باشد، مدل S پلاد سریع‌ترین خودروی تولیدی جهان در مسافت ۴۰۰ متر لقب خواهد گرفت.

مدل S پلاد پلاس به سلول‌های باطری جدیدی مجهز شده که بخشی از ساختار خودرو هستند. به گفتهٔ تسلا، این باطری‌ها بردی ۸۳۵ کیلومتری و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر زیر ۱.۹۹ ثانیه را ارائه می‌کنند. گفته می‌شود مدل S پلاد و پلاد پلاس تا اواسط امسال به خریداران تحویل داده خواهند شد. در حال حاضر، هم تایم لاگونا سکا و هم مسافت ۴۰۰ این خودرو غیررسمی هستند اما اگر این زمان‌ها واقعی باشند، نشان می‌دهند که تسلا یک هیولای پرفورمنس در آستین خود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.