تائید عرضه محصولات الکتریکی شده AMG، مایباخ و G کلاس

تائید عرضه محصولات الکتریکی شده AMG، مایباخ و G کلاس

طی چند ماه گذشته شاهد معرفی نسل جدید مرسدس بنز S کلاس و E کلاس فیس لیفت بوده‌ایم. بسیاری از محصولات دیگر این خودروساز نیز ارتقا یافته‌اند اما ژرمن‌ها در کنفرانس مجازی خود که با حضور سرمایه‌گذاران برگزار شده به برنامه‌های آتی خود اشاره کرده‌اند. مرسدس جزئیات برنامه‌ای جاه‌طلبانه را اعلام کرده و طی این برنامه خودروهای الکتریکی شده تا سال ۲۰۳۰ بیش از نیمی از فروش جهانی این شرکت را تشکیل خواهند داد. این کار با گسترش زیربرندها صورت خواهد گرفت.

برنامه مرسدس به دنبال رشد AMG، مایباخ و G کلاس است. این برندها الکتریکی خواهند شد و اگرچه با مدل‌های تمام الکتریکی و جدید EQ هم‌زمان خواهند بود اما اولین عضو خانواده یعنی EQS در سال ۲۰۲۱ از راه خواهد رسید. پس از آن نیز خودروهای EQE، EQS شاسی‌بلند و EQE شاسی‌بلند تولید خواهند شد. EQS و دیگر خودروهای ای خانواده از پلتفرم EVA استفاده خواهند کرد و برد بیش از ۷۰۰ کیلومتری خواهند داشت.

سال بعد ماجراجویی الکتریکی سازی AMG شروع خواهد شد و انتظار داریم برخی از محصولات پرقدرت و هیبریدی را شاهد باشیم. مرسدس همچنین بر تعداد محصولات مایباخ خواهد افزود زیرا این شرکت نیز محصولات الکتریکی شده را عرضه خواهد کرد. هنوز جزئیات زیادی از گسترش خانواده G کلاس در دست نیست و مرسدس تنها گفته این اسطوره رشد کرده و الکتریکی خواهد شد.

مرسدس در سال ۲۰۲۵ دومین پلتفرم خودروهای الکتریکی یعنی MMA را عرضه خواهد کرد پلتفرمی که در خودروهایی با ابعاد کامپکت و میان سایز بکار خواهد رفت.

مرسدس همچنین سیستم‌عامل MB.OS را در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد. این خودروساز همچنین دارای برنامه تکنولوژی ویژن EQXX خود است که به دنبال تولید یک خودروی الکتریکی با برد و راندمانی استثنایی است. باید دید مرسدس با برنامه‌های الکتریکی خود به کجا خواهد رسید…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
18 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.