تائید حضور نیروگاه ۱۲ سیلندر در نسل جدید S کلاس

تائید حضور نیروگاه ۱۲ سیلندر در نسل جدید S کلاس

دایملر تائید کرد نسل بعدی مرسدس بنز S کلاس با پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر عرضه خواهد شد. به این ترتیب تمامی شایعاتی که طی ماه‌های قبل درباره عدم وجود این نیروگاه در سدان لوکس و پرچم‌دار مرسدس رنگ می‌بازند.

اولا کالنیوس مدیر اجرایی دایملر در خلال مصاحبه با GTspririt اعلام کرده که علیرغم استفاده‌ی مرسدس-مایباخ GLS 600 جدید از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر، نسل بعدی S کلاس همچنان با قوای محرکه‌ی بزرگ و دوست‌داشتنی ۱۲ سیلندر تولید خواهد شد.

متأسفانه کالنیوس به جزئیات بیشتری درباره این پیشرانه اشاره نکرده اما انتظار داریم خود S کلاس در سال ۲۰۲۱ معرفی شود. باور بر این است پیشرانه موردبحث نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی پیشرانه‌ای خواهد بود که هم‌اکنون در S600 و مرسدس-مایباخ S600 بکار می‌رود. البته قلب آهنین مرسدس به منظور هماهنگی با استانداردهای آلایندگی جدید کاملاً به‌روز خواهد شد.

همین چند روز پیش بود که تصاویر جاسوسی جدیدی از نسل آینده S کلاس منتشر شد. این خودرو پروفایل مشابه نسل فعلی داشته اما از جمله قطعات جدید آن می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب جدید اشاره کرد. دیگر بخش جالب‌توجه طراحی این سدان لوکس حضور دستگیره‌های درب پاپ اوت خواهد بود.

داخل کابین نیز تغییرات زیادی اعمال می‌شود و انتظار می‌رود کنسول مرکزی کاملاً در سلطه نمایشگری بزرگ باشد. گفته می‌شود علاوه بر این پیشرانه ۱۲ سیلندر طیف متنوعی از قلب‌های آهنین ۶ سیلندر بنزینی و دیزلی و همچنین مجموعه‌های پلاگین هیبریدی در S کلاس جدید ارائه شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.