تائید تولید جیپ رانگلر با پیشرانه ۸ سیلندر هِمی

تائید تولید جیپ رانگلر با پیشرانه ۸ سیلندر هِمی

آیا چند ماه پیش را به یاد می‌آورید که جیپ با رونمایی از کانسپت ۸ سیلندر رانگلر ۳۹۲ مراسم خوش پرده‌برداری از فورد برانکو جدید را تا حدی خراب کرد؟! بسیاری افراد شک داشتند که این خودرو وارد خط تولید شود و می‌گفتند که جیپ تنها آن را در فاز مفهومی متوقف خواهد کرد.

وقتی که اصحاب رسانه پشت فرمان این خودروی مفهومی نشستند شک و تردیدها بیشتر شد زیرا علیرغم اینکه رانگلر با پیشرانه همی تست شد اما جیپ گفت که این تست و بررسی پیش‌نمایشی از یک مدل خاص نیست بلکه اثباتی بر توانایی‌های این کانسپت است.

اما این یک دروغ بزرگ بوده است! همان‌گونه که مشاهده می‌کنید یک تصویر از جیپ رانگلر منتشر شده که خب سورپرایز کننده نیست اما در کپشن این پست اینستاگرامی چنین نوشته شده است:

برخی کانسپت ها به حدی قدرتمند هستند که در واقعیت طوفانی به پا می‌کنند.

اما جمله بعدی بوده که همه‌چیز را تائید کرده است:

نسخه تولیدی نمایش داده شده است. از سال ۲۰۲۱ در دسترس خواهد بود.

بله نکته همین جاست! رانگلر ۳۹۲ استفاده کننده از پیشرانه ۸ سیلندر همی وارد خط تولید خواهد شد و احتمالاً به زودی آن را خواهیم دید. اگر واقعاً شک دارید که زیر کاپوت این خودرو نیروگاه همی قرار دارد پس بهتر است به صدای تیزر منتشر شده گوش کنید که غرشی گوش‌نواز دارد.

اگرچه این خبر به معنی تائید تولید رانگلر ۸ سیلندر است اما تضمینی وجود ندارد که همان رانگلر ۳۹۲ کانسپت به‌صورت مستقیم روانه خط تولید شود؛ اما خب اگر این‌گونه باشد انتظار می‌رود یک نیروگاه ۶.۴ لیتری با حداکثر قدرت ۴۵۰ اسب بخار و گشتاور ۶۱۰ نیوتون متر را در دل رانگلر ببینیم. این آمار و ارقام بالاتر از هر خودروی آفرودر دیگری هستند که به‌صورت استوک عرضه می‌شوند و خب مشهورترین و خبرسازترین آن‌ها نیز برانکو رپتور است که در آینده پدیدار خواهد شد. بهتر است فورد کمی دست بجنباند تا با دست پر در برابر رقیب خود حاضر شود…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.