تائید تولید ب‌ام‌و i4 M، طوفانی الکتریکی در راه است…

تائید تولید ب‌ام‌و i4 M، طوفانی الکتریکی در راه است…

ب‌ام‌و تائید کرد در حال توسعه نسخه M از سدان تمام الکتریکی i4 می‌باشد.

انتظار می‌رود ژرمن‌ها تا پایان سال جاری میلادی از i4 رونمایی کنند. این خودرو در نسخه‌های فول خود پرفورمنس بسیار احساس‌برانگیزی خواهد داشت. در واقع گفته شده یک جفت پیشرانه الکتریکی i4 قدرت ۵۲۳ اسب بخاری تولید کرده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۴ ثانیه‌ای خواهند شد.

اگرچه این قدرت برای اکثر مشتریان کفایت می‌کند اما مارکوس فلش مدیر اجرایی ب‌ام‌و M اخیراً گفته که نسخه M از i4 نیز تولید خواهد شد.

او گفته است:

سال آینده ما اولین محصول الکتریکی M را در کلاس خودروهای پرفورمنس عرضه خواهیم کرد. این خودرو بر پایه i4 تولید می‌شود. سپس ما روی خودروهای پرفورمنس هیبریدی و الکتریکی کار خواهیم کرد اما فعلاً زود است درباره چنین محصولاتی صحبت کنیم.

هنوز مشخص نیست که قدرت i4 M چقدر خواهد بود اما مدیر ب‌ام‌و می‌گوید ژرمن‌ها هنوز هم M3 و M4 را به عنوان محصولات عملکردی‌تر خود در نظر خواهند گرفت و i4 M در جایگاهی پایین‌تر قرار خواهد داشت. فلش می‌گوید دلیل این موضوع آن است که ب‌ام‌و فاقد تکنولوژی باتری لازم برای پشت سر گذاشتن یک خودروی M درون‌سوز است.

او افزوده است:

در زمینه تکنولوژی باتری خودروهای پرفورمنس هنوز هم زمان لازم است و ما فعلاً نمی‌توانیم از خودروهای پرفورمنس و درون‌سوز کنونی همچون M3 و M4 عبور کنیم. پشت سر گذاشتن این خودروها کمی زمان خواهد برد اما ما در حال کار روی آن هستیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.