تأیید معرفی مرسدس B کلاس در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸

تأیید معرفی مرسدس B کلاس در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸

جدیدترین تکه از پازل مرسدس در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸ سر جای خود قرار گرفت زیرا این خودروساز آلمانی به‌صورت رسمی اعلام کرد نسل جدید B کلاس را اوایل ماه آینده در این رویداد خودرویی معرفی خواهد کرد.

این مینی ون که به همراه A35، EQC و GLE جدید در غرفه مرسدس حضور خواهد داشت می‌خواهد تمرکز بیشتری روی خصیصه‌های جوان پسندانه داشته باشد. این خودرو از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی معرفی شده در A کلاس هاچبک و سدان استفاده خواهد کرد.

مرسدس B کلاس اساساً خودرویی مینی ون بوده و مشتریان نیز می‌خواهند درباره فضای داخلی این خودرو بدانند. تمام آن چیزی که مرسدس تاکنون گفته این است که کابین در مقایسه با نسل پیشین جادارتر می‌باشد. این خودروساز همچنین به طراحی منحصربه‌فرد پشت آمپرها نیز اشاره کرده است.

با این وجود انتظار تغییراتی وسیع در داشبورد این خودرو را نداریم اما مینی ون جدید مرسدس از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید MBUX سود خواهد برد.

با اینکه B کلاس از نظر جایگاه در بخش‌های پایین‌تر سبد محصولات مرسدس قرار می‌گیرد اما از شنیدن اینکه برخی ویژگی‌های ایمنی فعال پیشرفته‌ی S کلاس در این خودرو بکار رفته خوشحال خواهید شد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر دراین‌باره باید کمی صبر کرد.

با انتشار تصاویر جاسوسی بی‌شمار از B کلاس جدید، نمی‌توان ظاهر آن را خیلی از نظرها پنهان کرد. مرسدس می‌گوید این خودرو ظاهر دینامیک‌تری در مقایسه با نسل قبلی خواهد داشت و اگرچه این سخن می‌تواند درست باشد اما خب خیلی انتظارات را بالا نبرید زیرا هرچه که باشد B کلاس یک مینی ون است. بر پایه‌ی تصاویر منتشر شده تفاوت‌های طراحی قابل‌توجهی بین A کلاس هاچبک و این خودرو وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.