تأیید عرضه مرسدس A کلاس سدان در بازار آمریکا

تأیید عرضه مرسدس A کلاس سدان در بازار آمریکا

در سایه‌ی شایعات و گمانه‌زنی‌های بی‌شمار، سرانجام مرسدس تأیید کرد که A کلاس در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. مقامات این کمپانی تأیید کرده‌اند خودروی یاد شده سال آینده در بازار آمریکا عرضه خواهد شد اما مدل ۵ درب هاچبک همچنان میوه ممنوعه خواهد بود. بجای آن مرسدس سدان A کلاس معرفی نشده را در آمریکا ارائه خواهد داد. این خودرو بر پایه دومین نسل معماری دیفرانسیل جلوی مدولار MFA ساخته خواهد شد.

خودروی یاد شده قبلاً به نمایندگی‌های آمریکایی نشان داده شده و اطلاعات داخلی شرکت نشان می‌دهند که این خودرو در جایگاهی پایین‌تر از مدل CLA قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب انتظار می‌رود بهای نسخه پایه این خودرو زیر ۳۰ هزار دلار باشد. نمایندگی‌های مذکور می‌گویند این خودرو بسیار خوش‌تیپ خواهد بود و کابینی تکنولوژیک و زیبا داشته و با بهایی رقابتی در دسترس خواهد بود. مرسدس امید دارد این خودروی کوچک حدود ۵ درصد از کل فروش کمپانی در آمریکا را به خود اختصاص دهد.

تعدادی از کاربران عزیز شاید به یاد داشته باشند که مرسدس قبلاً و در نمایشگاه خودروی شانگهای پیش‌نمایشی از این خودرو را با کانسپت A سدان داشته است. انتظار می‌رود نسخه تولیدی در سال آینده معرفی شود. اتوموتیونیوز گزارش داده نسخه آمریکایی این خودرو در سپتامبر سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و تنها به‌صورت سدان در دسترس خواهد بود.

A کلاس سدان تنها خودرویی نیست که به بازار آمریکا را خواهد یافت زیرا در همان مراسم برگزار شده برای نمایندگی‌های آمریکایی، نسخه تولیدی AMG GT چهار درب نیز به نمایش درآمده است. این خودرو که به‌صورت کانسپت در نمایشگاه ژنو سال جاری معرفی شده بود هنوز نام رسمی نداشته و برای رقابت با پورشه پانامرا وارد بازار خواهد شد. هنوز حرفی درباره قیمت این خودرو زده نشده اما احتمالاً بهای آن بیشتر از قیمت ۱۰۴۴۰۰ دلاری مدل E63 S خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 17 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.