تأیید تولید هوندا اوربان الکتریکی در سال ۲۰۱۹

کانسپ هوندا اوربان الکتریکی یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای این شرکت ژاپنی برای نمایشگاه خودروی فرانکفورت بود و هم‌اکنون به‌صورت رسمی تائید شده که نسخه تولیدی آن در سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد.

هوندا از مدت‌ها قبل مشغول توسعه پلتفرمی مخصوص برای خودروهای الکتریکی بوده و اوربان الکتریکی نیز بر پایه همان پلتفرم ساخته خواهد شد. عملیات ساخت این خودرو در سال ۲۰۱۹ کلید خواهد خورد و اروپا اولین بازاری خواهد بود که اوربان الکتریکی را دریافت خواهد کرد. پس از آن نیز بازار ژاپن در سال ۲۰۲۰ با این خودرو همراه می‌شود.

خبر خوب اینکه هوندا تا حد ممکن به طراحی مدل مفهومی دست نخواهد زد به این معنی که محصول نهایی دارای ضروریات یک خودروی تولیدی همانند آینه‌های جانبی، ستون‌های ضخیم‌تر برای ایمنی، رینگ‌های کوچک‌تر خواهد بود اما خوشبختانه روح رتروی کانسپت در مدل تولیدی وجود خواهد داشت. همچنین شانس تولید این خودروها با درب‌های موسوم به suicide بسیار کم است.

مطمئن نیستیم که کابین مدل تولیدی از شاخصه‌های نسخه مفهومی بهره‌مند خواهد شد یا خیر اما آرزو داریم که مشابه آن باشد. کابین نسخه مفهومی اوربان الکتریکی دارای صندلی نیمکتی و صفحه‌نمایش بزرگی است که در داشبورد خودنمایی می‌کند.

هوندا درباره قوای محرکه این خودرو بسیار مرموزانه عمل کرده و همچنین از هرگونه گمانه‌زنی درباره محدوده حرکتی، ظرفیت باتری و قدرت قوای محرکه خودداری نموده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
18 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.