تأیید تولید مرسدس-ای‌ام‌جی CLS53 هیبرید شده

تأیید تولید مرسدس-ای‌ام‌جی CLS53 هیبرید شده

ظاهراً تعداد اعضای خانواده مرسدس CLS با اعلام تولید نسخه الکتریکی شده AMG 53 افزایش خواهد یافت.

گفته شده که مرسدس-ای‌ام‌جی CLS53 هیبریدی شده ژانویه سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودروی دیترویت حضور خواهد یافت. هم‌اکنون نسل جدید این خودرو در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۷ حضور دارد.

CLS هیبریدی شده از نشان‌های AMG سود خواهد برد و توبیاس موئرز تأیید کرده که این خودرو جایگاهی بین نسخه‌های ۴۳ و ۶۳ خواهد داشت. انتظار می‌رود خودروی مورد بحث از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری با یک واحد الکتریکی ۶۷ اسبی و مجموعه باتری لیتیوم-یونی استفاده کند و مجموع خروجی قوای محرکه به ۴۲۹ اسب بخار برسد.

هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو در حالت تمام الکتریکی نیز قابلیت استفاده خواهد داشت یا خیر اما این نسخه از CLS می‌تواند از تکنولوژی ترمزهای احیا شونده که باعث شارژ باتری می‌شود سود ببرد.

جدای از تأیید قدرت تولیدی و نام‌گذاری مرسدس-ای‌ام‌جی CLS53، موئرز می‌گوید نسخه ۵۳ از E کلاس کنونی نیز می‌تواند در آینده‌ای نزدیک تولید شود. البته گفته شده این قوای محرکه تنها در نسخه‌های کوپه و کانورتیبل سدان محبوب مرسدس بکار خواهد رفت درحالی‌که مدل‌های سدان و استیشن همچنان با پیشرانه ۸ سیلندر در دسترس خواهند بود.

افرادی که به دنبال قدرت بیشتر سدان چهار درب اشتوتگارتی‌ها هستند باید منتظر سدان AMG GT4 باشند که سال آینده معرفی خواهد شد. این خودرو در قدرتمندترین نسخه از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی متصل به واحدی الکتریکی سود خواهد برد و همانند کانسپت AMG GT قدرتی در حدود ۸۰۰ اسب بخار خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.