تأیید تولید مرسدس-ای‌ام‌جی A35 جدید

تأیید تولید مرسدس-ای‌ام‌جی A35 جدید

در چند ماه اخیر شایعات زیادی درباره تولید مرسدس-ای‌ام‌جی A کلاس پایه وجود داشته و حتی عکاسان صنعتی نسخه‌های پیش‌تولیدی این خودرو را چندین بار مشاهده کرده‌اند.

در ابتدا باور بر این بود که خودروی موردنظر می‌تواند A40 خوانده شود اما مدیرعامل AMG آقای توبیاس موئرز اخیراً به تاپ گیر گفته که این خودرو نام A35 را یدک خواهد کشید.

A35 که در جایگاهی پایین‌تر از A45 قرار می‌گیرد هاچبکی است که برای جنگ با آئودی S3 و فولکس‌واگن گلف R طراحی شده است. همان‌گونه که موئرز توضیح می‌دهد، A35 برادر کوچک A45 خواهد بود و بهای ارزان‌تری را به همراه خواهد داشت.

موئرز از ارائه اطلاعات بیشتر درباره مشخصات این خودرو خودداری کرده اما گفته که بهای کمتر به این معنی است که تمامی ویژگی‌های A45 را نمی‌توان در A35 یافت. بی‌شک پیشرانه این خودرو قدرت کمتر خواهد داشت و داغی آن به اندازه برادر بزرگ نخواهد بود!

خودروی مورد بحث ظاهراً از قلب تپنده ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو استفاده کرده و گفته می‌شود قدرت حدود ۳۴۰ اسبی خواهد داشت. اگرچه این خروجی گیرایی است اما هنوز هم فضای زیادی برای A45 وجود دارد که قدرت بیشتر از ۴۰۰ اسب بخار خواهد داشت.

اما موئرز جدای از صحبت درباره A35 گفته که ماه ژانویه شاهد معرفی مرسدس CLS 53 در نمایشگاه خودروی بین‌المللی آمریکا نیز خواهیم بود. این مدیر ارشد گفته که پایان عمر پیشرانه‌های ۱۲ سیلندر ارتقا یافته توسط AMG فرا رسیده زیرا بازار تغییر کرده و این پیشرانه‌ها بیشتر در مایباخ دیده خواهند شد. موئرز اضافه کرده AMG نیازی به چنین خودروهای لوکسی نداشته بنابراین احتمالاً با آخرین نسل مرسدس-ای‌ام‌جی S کلاس ۱۲ سیلندر روبرو هستیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.