تأیید تولید خودروی الکتریکی مرسدس EQ در سال ۲۰۱۹

تأیید تولید خودروی الکتریکی مرسدس EQ در سال ۲۰۱۹

مرسدس بنز برنامه‌های خود برای تولید مدل‌های پایه‌ی EQ در تأسیسات Rastatt آلمان را تأیید کرده است.

این خودروساز مشهور هنوز جزئیات زیادی را در این باره منتشر نکرده اما باید گفت سایت مذکور به تولید مدل‌های A، B و GLA کلاس می‌پردازد. مرسدس در نظر دارد تولید نسل بعدی این خودروهای کامپکت را در سال ۲۰۱۸ آغاز کند.

مدیر سایت تولیدی Rastatt آقای توماس گایر می‌گوید:

کارخانه مرسدس بنز در این مکان مرکز مناسبی برای تولیدی مدل‌های کامپکت جدید EQ خواهد بود. در سالگرد ۲۵ سالگی ما، این خبری فوق‌العاده برای نیروهای کاری خلاق ما به شمار می‌رود.

مرسدس بنز از بیان اینکه کدام مدل‌ها در این سایت تولید خواهند شد خودداری کرده اما اخبار پیشین پیشنهاد کرده‌اند این کمپانی یک هاچبک پایه با نام EQ A را تولید خواهد کرد. این مدل ظاهراً با ب ام و i3 رقابت خواهد کرد و پیش‌نمایش کانسپت آن در نمایشگاه فرانکفورت به همگان نشان داده خواهد شد.

هنوز مشخصات این خودرو تأیید نشده اما گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه EQ A در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد و از پیشرانه‌ای الکتریکی تنهایی که چرخ‌های جلو را به گردش درخواهد آورد استفاده خواهد نمود. شاید در نهایت نسخه‌ای پرفورمنس از این خودرو با دو واحد الکتریکی و سیستم چهارچرخ محرک تولید شود.

اولین خودروی EQ مرسدس که EQ C نام دارد با آغاز سال ۲۰۱۹ در تأسیسات برمن ساخته خواهد شد. این برند آلمانی همچنین برنامه‌هایی برای تولید مدل‌های EQ اضافی در زیندل فینگن دارد. این سایت تولیدی هم‌اکنون به تولید S کلاس می‌پردازد. در کل مرسدس گفته تا سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۰ خودروی الکتریکی جدید را تولید خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.