تأیید برگزاری سری مسابقات قهرمانی تسلا مدل S

تأیید برگزاری سری مسابقات قهرمانی تسلا مدل S

سری مسابقات الکتریکی GT در آینده‌ای نزدیک با حضور ناوگانی از تسلا مدل S آغاز بکار خواهد کرد. برگزاری این مسابقات جدید حدود دو سال پیش اعلام شد اما فیا هم‌اکنون اقدام به صدور تأییدیه‌ها کرده و البته برگزاری آن نیز می‌تواند همین امسال کلید بخورد.

بنا به گفته The Verge، سری مسابقات الکتریکی G با حضور سدان های بسیار تغییر یافته تسلا P100D که قدرت حدود ۷۷۸ اسب بخار خواهند داشت برگزار خواهد شد. مکان برگزاری، رانندگان و زمان آن هنوز مشخص نبوده و تنها چیزی که گفته شده این است که مسابقات یاد شده در پیست‌های شناخته شده جهان برگزار خواهند شد بنابراین می‌توان گفت به احتمال زیاد شاهد حضور مدل‌های مسابقه‌ای تسلا در پیست‌های فرمول ۱ خواهیم بود.

صدور تأییدیه توسط فیا یک قدم رو به جلوی بزرگ است. سدان های آماده مسابقه مدل S اخیراً توانسته‌اند تست‌های تصادف رسمی را نیز پشت سر بگذارند. این مسابقات باید تیم‌های بیشتری را جذب کنند زیرا ظاهراً تنها یک تیم تاکنون اقدام به امضای قرارداد کرده است؛ اما حالا که فیا برگزاری مسابقات را تأیید کرده بنابراین همه‌چیز می‌تواند روی ریل بیفتد.

موتور اسپورت ادعا می‌کند هر مسابقه شامل سه دور مقدماتی و دو مسابقه ۶۰ کیلومتری خواهد بود. شما مجبور نیستید که ساعت‌ها جلوی تلویزیون بنشینید که خب نکته‌ای مثبت است. مسابقات سری GT الکتریکی در روز و شب برگزار خواهند شد.

مدیرعامل GT الکتریک می‌گوید:

این یک روز هیجان‌انگیز برای ما بوده زیرا فیا به‌صورت رسمی برگزاری مسابقات الکتریکی GT را تأیید کرده است. ما به فیا احترام گذاشته و از حمایت آن‌ها تشکر می‌کنیم. همچنین مفتخریم به‌صورت رسمی قوانین این مسابقه را اعلام نماییم.

شاید این مسابقات توجهات زیادی را به خود جلب نکنند اما وجود بخش‌های جانبی همچون دریفت و مسابقه کارت شاید بتواند باعث لذت بیشتر تماشاچیان شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.