تأیید بازگشت پژو به آمریکا در سالِ… ۲۰۲۶!

تأیید بازگشت پژو به آمریکا در سالِ… ۲۰۲۶!

اولین بار در سال ۲۰۱۶ بود که خبرهایی درباره‌ی بازگشت گروه خودروساز پژو-سیتروئن به بازار آمریکا منتشر شد و حالا همه‌چیز رسمی شده است. کارلوس تاوارس مدیرعامل این شرکت در خلال انتشار نتایج مالی سال ۲۰۱۸ این کمپانی فرانسوی و پرداختن به جزئیات بعدی استراتژی جدید پژو-سیتروئن تأیید کرده برند پژو وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد.

لری دومنیک مدیرعامل پژو-سیتروئن آمریکای شمالی گفته است:

تصمیم ما برای بازگرداندن پژو به آمریکای شمالی حاصل چندین سال مطالعه و تحقیق بهترین پاسخگویی به نیازهای مشتریان توسط پژو-سیتروئن است. ما روش واقع‌بینانه‌ای به منظور ورود به بازار آمریکا در پیش گرفته‌ایم و مطمئن هستیم که راه‌حل‌های دقیق و مناسبی ارائه خواهیم کرد.

اگرچه برنامه‌ی پژو کاملاً جاه‌طلبانه بوده و شامل چندین مرحله است اما این خودروساز گفته عجله نکرده و چارچوب زمانی برای فروش محصولات خود در آمریکا تا سال ۲۰۲۶ دارد. پژو تا آن زمان اقدام به عرضه‌ی سرویس‌های اشتراک خودرویی و… در این بازار خواهد کرد تا علاقه‌ی مشتریان آمریکایی را بسنجد. این خودروساز معتقد است پژو کاملاً مناسب بازار خودروی آمریکای شمالی می‌باشد.

ژان فیلیپ ایمپاراتو مدیرعامل برند پژو نیز اظهار داشته است:

با تاریخچه‌ای بیش از ۲۰۸ ساله که شامل دو پیروزی در مسابقات ایندیاناپولیس ۵۰۰ هم می‌باشد، ماجراجویی پژو در مناطق جدید ادامه خواهد داشت.

پژو-سیتروئن در حال حاضر به دنبال ارزیابی مکان‌های مختلف برای فروش محصولات خود است. این برند ۱۵ ایالت آمریکا و ۴ پایتخت استان‌های کشور کانادا را بررسی می‌کند تا محصولاتش را در آن عرضه کند. این مناطق ۶۲ درصد فروش قاره آمریکای شمالی را تشکیل می‌دهند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.