تأکید مرسدس روی ظاهر جعبه‌ای شکل G کلاس جدید

تأکید مرسدس روی ظاهر جعبه‌ای شکل G کلاس جدید

مرسدس هنوز از G کلاس دوست‌داشتنی خود دست نکشیده است. این شاسی‌بلند جعبه‌ای که از سال ۱۹۷۹ تاکنون تولید می‌شود تا یک نسل دیگر نیز زنده خواهد بود و طبق اخبار منتشر شده از سوی اتوموتیونیوز بسیاری از شاخصه‌های طراحی آشنای خود را حفظ خواهد کرد.

رئیس طراحی دایلمر، گوردن واگنر که در خلال نمایشگاه خودروی نیویورک با این رسانه گفت‌وگو می‌کرد تأیید کرد که G کلاس یک بازطراحی کامل را تجربه خواهد نمود. او گفت: “ما همه‌چیز را تازه خواهیم کرد.” جدای از قطعه‌ی پلاستیکی کوچک روی ستون C، همه‌چیز در بخش بیرونی خودرو جدید خواهند بود.

ظاهراً G کلاس به‌روز شده طبق گفته‌های واگنر در آینده‌ای نه چندان دور معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد این خودرو را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود خواهیم دید. این خودرو دارای سیستم فرمان جدید و سیستم تعلیق مدرن‌تر خواهد بود و همچنین پهن‌تر و سبک‌تر خواهد شد.

واگنر ادامه می‌دهد:

شما باید ظاهر جعبه‌ای آن را حفظ کنید. شما باید طراحی بسیار آبرومندانه‌ای انجام دهید، در غیر این صورت آن G کلاس نخواهد بود. بنابراین هنوز هم گوشه‌دار خواهد بود.

روی هم رفته واگنر می‌گوید که این خودرو ظاهر نمادین خود را حفظ خواهد کرد و نسبت به مدل پیشین رشد خواهد یافت.

پیش از این تصاویر جاسوسی این شاسی‌بلند هنگام تست‌های زمستانی در آلمان ثبت شده‌اند. صدای اگزوز این خودرو باعث شده باور کنیم که شاید با مدل G63 طرف هستیم. احتمالاً این خودرو بجای پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری کنونی با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو عرضه خواهد شد و کاهش وزن ۴۰۸ کیلوگرمی نیز به بهبود عملکرد آن کمک خواهد کرد.

G کلاس همچنان توسط مگنا اشتایر و در اتریش ساخته خواهد شد. نسل جدید این خودرو اواخر امسال معرفی شده و انتظار می‌رود نسخه‌های AMG نیز اندکی بعد و در سال ۲۰۱۸ از راه برسند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.