تأخیر در تحویل فراری SF90 استراداله به خاطر شیوع کرونا

تأخیر در تحویل فراری SF90 استراداله به خاطر شیوع کرونا

فراری هم تقریباً همانند تمامی خودروسازان دیگر دوران سختی را در سال ۲۰۲۰ تجربه کرده است. شیوع ویروس کرونا تأثیر زیادی روی تحویل خودروها به مشتریان داشته و این خودروساز ایتالیایی هم فروش ۴۱۲۷ دستگاهی را ثبت کرده که نسبت به نیمه اول سال ۲۰۱۹ افت ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد. میزان فروش فراری به ویژه در سه‌ماهه دوم امسال پایین بوده و با کاهش ۵۰ درصدی به ۱۳۸۹ دستگاه در بازه زمانی مشابه سال پیش رسیده است.

شیوع کرونا فراری را مجبور کرد به‌طور موقت تولید و تحویل برخی محصولات خود را متوقف کند و این امر تأثیر زیادی روی عملکرد اسب رقصان مارانللو در نیمه اول سال ۲۰۲۰ داشته است. یکی دیگر از مشکلاتی که به خاطر بحران کرونا به وجود آمده تعویق در تحویل SF90 استراداله به عنوان اولین محصول پلاگین هیبریدی تولید سری این برند می‌باشد.

این سوپرکار الکتریکی شده که اولین بار در ماه می ۲۰۱۹ معرفی شد طبق برنامه‌ها باید از نیمه اول امسال به دست مشتریان می‌رسید اما این اتفاق رخ نداده و اتوموتیونیوز می‌گوید فراری اولین نمونه‌های SF90 استراداله در اروپا را از اواخر امسال تحویل خواهد داد و مشتریان آمریکایی نیز باید دو ماه دیگر برای دستیابی به سوپرکار جدید خود صبر کنند.

لوئیس کامیلری مدیرعامل فراری گفته که اگرچه تولید فراری پس از تعطیلی کارخانه از سوم می شروع شده اما برخی از تأمین‌کنندگان این شرکت دیرتر کار خود را آغاز کرده‌اند. این امر منجر به ایجاد اختلال در زنجیره تأمین شده و بنابراین فراری تحویل SF90 استراداله را به تعویق انداخته است. یکی دیگر از مدیران فراری قول داده این خودرو با آغاز سه‌ماهه پایانی امسال روانه جاده‌ها شود و اندکی پس از آن نیز گرندتورر روما پدیدار گردد.

مدیر فراری دوباره تأکید کرده این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از دو خودروی جدید تا پیش از پایان سال جاری میلادی است. اگرچه او به جزئیات این خودروها اشاره نکرده اما شاید ما با SF90 استراداله اسپایدر و سوپرفست ۸۱۲ ارتقا یافته روبرو شویم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.