تأثیر یک “مرد” بر تیم فرمول ۱ مرسدس

تأثیر یک “مرد” بر تیم فرمول ۱ مرسدس

آن‌ها می‌گویند “من” در “تیم” وجود ندارد اما زمانی که بحث حکمرانی مرسدس در مسابقات فرمول ۱ چند سال اخیر پیش می‌آید، بی‌شک یک مرد نقش اساسی را در تیم ایفا می‌کند. این مرد پدی لو مهندس ارشد فوق‌العاده‌ی تیم است؛ و او از تیم می‌رود.

مرسدس-ای‌ام‌جی پتروناس تأیید کرده که لو از تیم خواهد رفت. خروج او از تیم به منزله‌ی ایجاد خلأ در دپارتمان فنی مرسدس-ای‌ام‌جی بوده و همین امر باعث خواهد شد نفرات اصلی یعنی توتو وولف و نیکی لائودا برای یافتن جانشینی مناسب به تقلا بیفتند.

لو که در کنیا به دنیا آمده از سال ۱۹۸۷ در فرمول ۱ حضور داشته و کار خود را با ویلیامز شروع کرده است، جایی که سیستم تعلیق فعالی طراحی کرد که به قهرمانی نایجل منسل در رقابت‌های سال ۹۲ کمک شایانی نمود. او در سال‌های بعد به همکاری با مک لارن پرداخت و بعدها به سمت رئیس بخش مهندسی ارتقا یافته و به قهرمانی لوئیس همیلتون در سال ۲۰۰۸ کمک نمود.

او در سال ۲۰۱۳ به همراه همیلتون به مرسدس آمد و در بخش‌های توسعه‌ی شاسی، پیشرانه و تکنولوژی‌هایی که باعث قهرمانی تیم در سه سال اخیر شد به فعالیت پرداخت.

پدی لو به خانه‌ی سابق خود یعنی ویلیامز بازخواهد گشت. ویلیامز از پیشرانه‌های مرسدس استفاده می‌کند و توتو وولف قبلاً مدیر اجرایی این تیم بوده است. همچنین گفته می‌شود والتری بوتاس نیز از ویلیامز به مرسدس خواهد رفت تا جای نیکو رزبرگ را بگیرد.

در مجموع موضوعات مطرح شده به نوعی یک شرط‌بندی برای هر دو تیم به حساب می‌آیند چراکه در حال از دست دادن بهترین راننده‌ها و مهندسان خود هستند و این موضوع شاید تأثیر خود را در فصل‌های آینده نشان دهد. شاید هم آن را بتوان آغازی بر پایان سلطه‌ی بی‌چون‌وچرای مرسدس بر مسابقات فرمول ۱ دانست.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.