ب‌ام‌و X8 M، شاسی‌ بلندی مستقل، بشدت سریع و قدرتمند

ب‌ام‌و X8 M، شاسی‌بلندی مستقل، بشدت سریع و قدرتمند

ب‌ام‌و رسماً تأیید کرده است که برنامه‌ای برای ساخت نسخهٔ پرفورمنس X7 M ندارد. البته آلپینا XB7 که به‌تازگی معرفی شده است، با ۶۲۰ اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت، کاملاً می‌تواند جای X7 M را در سبد محصولات ب‌ام‌و پُر کند؛ اما بااین‌حال ممکن است یک شاسی‌بلند M بالاتر از X7 به سبد محصولات باواریایی‌ها اضافه شود. منظور X8 M است که حالا جزئیات جدیدی در مورد آن منتشر شده است.

طبق گزارش جدیدی که توسط BMWBlog منتشر شده است، احتمالاً این خودرو از ابتدا و به‌طور مستقل ساخته خواهد شد. این یعنی برخلاف X6 که اساساً نسخهٔ کوپهٔ X5 است، X8 در پلت‌فرم با X7 اشتراک نخواهد داشت. در این گزارش گفته شده که X8 M می‌تواند مدل مستقلی باشد که توسط بخش پرفورمنس M ساخته می‌شود. در همین حال، شاید کلمهٔ مستقل در این گزارش بدین معنا باشد که X8 M اصلاً نشان ب‌ام‌و نخواهد داشت. این یعنی ممکن است X8 M اولین محصول با نشان مستقل M باشد هرچند که این احتمال بعید به نظر می‌رسد.

درهرحال آنچه که تاکنون میدانیم این است که X8 M خودرویی بسیار سریع و قدرتمند خواهد بود. این شاسی‌بلند پرفورمنس می‌تواند تا ۷۵۰ اسب بخار قدرت داشته باشد که توسط نسخهٔ هیبریدی پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی ب‌ام‌و تولید می‌شود. انتظار می‌رود در ظاهر X8 M شاهد جلوپنجرهٔ کلیوی شکل عظیمی به همراه برخی ویژگی‌های وام گرفته از X7 سنتی‌تر باشیم. اولین کانسپت X8 M باید تا پیش از پایان سال جاری معرفی شود اما نسخهٔ تولیدی آن تا پیش از حدود سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه نخواهد شد. مطمئناً X8 M خودروی ارزانی نخواهد بود و می‌تواند گران‌ترین محصول تاریخ ب‌ام‌و باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.