ب‌ام‌و X5 M منهارت با بهایی سرسام‌آور!

ب‌ام‌و X5 M منهارت با بهایی سرسام‌آور!

اگر به دنبال یک شاسی‌بلند لوکس ارتقا یافته هستید می‌توانید سری به وب‌سایت منهارت بزنید زیرا این تیونر مشهور نسخه تولید محدود و سفارشی از ب‌ام‌و X5 M با نام MHX5 را برای فروش عرضه کرده است. این خودرو فقط ۲۵ کیلومتر کار کرده است.

این خودرو اولین نسخه از ۱۰ نمونه تولیدی است که با قیمت ۲۱۵۹۸۵ یورو در دسترس می‌باشد. خودروی موردبحث دارای رنگ بدنه مشکی و کابین بژ است. البته جذاب‌ترین نکته درباره X5 M منهارت قدرت ۷۱۳ اسب بخاری آن است!

پیشرانه‌ی این خودرو همان نمونه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو بوده اما MXH5 700 بر پایه مدل کامپتیشن شکل گرفته است. گشتاور این نیروگاه نیز به ۹۱۰ نیوتون متر رسیده است.

قطعاً بهبودهای رخ داده در این خودرو باعث شده شتاب آن نسبت به شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۷ ثانیه‌ای نسخه استاندارد بهتر باشد اما فعلاً منهارت جزئیات دقیق عملکردی X5 M خود را اعلام نکرده است.

تغییرات فنی این خودرو شامل برنامه‌ریزی دوباره ECU، ارتقای توربو، گیربکس و نصب سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و رینگ‌های ۲۳ اینچی بوده است. از نظر بصری هم X5 M منهارت به اسپویلر جلو و دیفیوزر عقب فیبر کربنی، نوشته‌ی منهارت و ترکیب چرم مرینو و آلکانترا مجهز شده است.

در نهایت چیزی که به دست می‌آید یک خودروی گیرا با حدود ۱۰۰ اسب بخار قدرت بیشتر نسبت به نسخه استوک X5 M کامپتیشن می‌باشد. موضوع این است که قیمت درخواستی منهارت برای این شاسی‌بلند دو برابر قیمت مدل استاندارد بوده و این یک سؤال بزرگ را به وجود می‌آورد: آیا ارزشش را دارد؟!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.