ب‌ام‌و M8 جی پاور، نماد قدرت و ابهت!

ب‌ام‌و M8 جی پاور، نماد قدرت و ابهت!

ب‌ام‌و سری ۸ ترکیبی از اشرافیت و پرفورمنس است. این خودرو زمانی تولید شده که کراس اوورها و شاسی بلندها حرف اول را در بازار می‌زنند اما سری ۸ با نسخه M پرفورمنس خود نقش محصولی الهام‌بخش را بازی می‌کند. M8 استاندارد و کامپتیشن به ترتیب ۶۰۰ و ۶۱۷ اسب بخار قدرت دارند که برای اکثر خریداران کفایت می‌کند اما آن‌هایی که به دنبال قدرت بیشتر هستند می‌توانند سری به گاراژ جی پاور بزنند. این تیونر مشهور هم‌اکنون پروژه‌ی خود با نام G8M بای توربو را معرفی کرده است. هیولای جی پاور قدرت ۸۲۰ اسب بخاری دارد.

این شرکت سه پکیج برای M8 در نظر گرفته که گیراترین آن‌ها قدرت ۸۲۰ اسبی و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند. جی پاور برای کسب چنین قدرت قابل‌توجهی اقدام به بازنگری نرم‌افزاری، استفاده از توربوهای متمایز و برنامه‌ریزی واحد کنترل پیشرانه کرده است. به این مجموعه باید گیربکس اسپورت را با خروجی‌های کربنی را اضافه کنیم.

دو پکیج دیگر هم در دسترس هستند که اولی باعث رسیدن قدرت و گشتاور به ۷۲۰ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون متر می‌رسد. پکیج دوم هم در واقع حد وسط بوده و قدرت ۷۷۰ اسبی و گشتاور ۹۳۰ نیوتون متری دارد. از نظر بصری نیز شاهد اضافه شدن رینگ‌های ۲۱ اینچی هوریکان RR مشکی به این خودرو هستیم.

اگرچه نمایندگی‌های ب‌ام‌و در فروش سری ۸ به مشکل برخورد کرده‌اند اما دیدن چنین پروژه‌هایی که باعث می‌شود خودروی دوست‌داشتنی ب‌ام‌و وارد سطح جدیدی از عملکرد و اشرافیت شود همیشه هیجان‌انگیز است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.