ب‌ام‌و M5 مدل ۲۰۲۱، باابهت‌تر و گیراتر از همیشه…

ب‌ام‌و M5 مدل ۲۰۲۱، باابهت‌تر و گیراتر از همیشه…

ب‌ام‌و M5 فیس لیفت شده یکی از احساس‌برانگیزترین سوپر سدان های بازار بوده و گالری منتشر شده از آن چنین چیزی را به خوبی منعکس می‌کند.

M5 2021 در مقایسه با نسخه پیش از فیس لیفت دارای نمای جلوی بازنگری شده‌ای است که شامل جلوپنجره جدید، چراغ‌های خشن‌تر و سپری اسپورت تر می‌باشد. نمای عقب نیز با چراغ‌های بازطراحی شده و دیفیوزری جدید ارتقا یافته است. اگرچه این تغییرات خیلی چشمگیر و بنیادین نیستند اما قطعاً ظاهر سوپر سدان باواریایی ها را ارتقا داده‌اند.

برخی بهبودها نیز در کابین رخ داده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۱۲.۳ اینچی، اندروید اتو و ناوبری اشاره کرد. همچنین کنسول مرکزی نیز ارتقا یافته و دارای دکمه‌های نورانی است که یکی از آن‌ها برای حالت M و دیگری برای تنظیمات گوناگون خودرو می‌باشد. کابین M5 کامپتیشینی که در تصاویر مشاهده می‌کنید به لطف چرم مشکی و عناصر فیبر کربنی کاملاً سطح بالا و جذاب به نظر می‌رسد.

این خودرو همانند نسخه پیش از فیس لیفت دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو می‌باشد که قدرت ۵۹۲ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند. نسخه کامپتیشن قوی‌تر بوده و خروجی آن به ۶۱۷ اسب بخار رسیده است. هر دو مدل M5 و M5 کامپتیشن از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برند. M5 کامپتیشن می‌تواند تنها در عرض ۳.۳ ثانیه سرعت خود را از سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند درحالی‌که نسخه استاندارد این خودرو یک‌دهم ثانیه کندتر است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.